• Igia

September 2009 del. 5

Vi kommer att göra en egen gästbok som en mina vänner bok...

• Igia

Jag får en sjal från millys för att de är sena med min klänning så jag kommer förmodligen ha den i kyrkan. Men jag är varm av mig så sen blir det inget mer med den

Underkläder har jag inte funderat så mkt på. Ska köpa en ny axelbandslös men vill vänta tills klänningen kommer...

Emertin: Det verkar lite sent. Kan ni inte ringa direkt till prästen coh fråga om ni inte kan träffas tidigare? Jag har mailat direkt med prästen och bokat tid.

• Igia

Fick ett tips idag på en brudbutik säljer ut sitt sortiment till halva priset nu. Ska gå dit och titta ifall klänningen inte kommer i tid...

• Igia

Vad jobbigt My. Hade oxå en period då jag drömde väldigt mkt, men jag fick iaf sova...
    Är det nåt du vet att du är stressad över? Eller är det allt runt bröllopet?

• Igia

Jösses, man är borta ett par timmar på kvällen och man har massor av sidor att läsa igenom.

Vi kommer oxå ha Verdi rasberry till brudskålen.

Brudbutiken ligger i Uppsala som hade rea tyvärr...

Tårta kommer bestämmas nästa vecka med det blir nåt med choklad och hallon.

Paraplyer köpte jag på ellos för 29 kr st så det blev ett svart och ett vitt med svarta blommor på.

Gästbeskrivningar: Vi gjorde som så att vi skrev upp allas namn och så började vi lite smått. När vi hade skrivit om alla kom vi på andra saker och har därefter uppdaterat eftersom. Vi skrev det vi kom på först även om det inte var bra, för det var lättare att omformulera nåt man redan hade än hitta på nåt bra från början liksom. Som nån annan sa: Tänk på personerna en annan gång så kommer det.

Presenter till de som hjälp till... hmm, tror inte det kommer bli så mkt presenter, ev till toastmaster. Tärnor och bestmans får sina kläder så det blir väl presenten tänkte vi

• Igia

Var var du och tog bilderna nånstans? Vilken fotograf? Nyfiken i en strut här...

thildamy skrev 2009-08-21 15:45:02 följande:
    var igåt med våran fotograf och tog sb bilder....och gud vad mygg det var jag har typ miljoner mygg bettmen det var kul ska bli spännande att se bilderna
  • Igia

Låter väl utmärkt om det passar honom/er tycker jag,

Vi kommer inte att ge varandra nånting i morgongåva har vi bestämt. Vi kommer lägga de pengarna på resa istället så det får bli vår gåva till oss istället.

bellrik skrev 2009-08-21 17:34:46 följande:
    Jag hoppas att han inte läser detta, men han är inte så aktig på bröllopstorget :) Min blivande make älskar mat och vin så jag var inne på det temat, tänkte först köpa en vinrad men ändrade mig. Så jag har i förrgår bokat hotell i Esbjerg i Danmark, vi ska nämligen på ostronsafari... den 27 december så han kan äta ostron på nyårsafton! Han kommer bli helt salig! Är väldigt väldigt nöjd, det kanske inte är så traditionellt men jag har ju gjort allt annat bakvänt så varför sluta nu?
  • Igia

Ahh... Var det fint där? Ska ta TTD bilder och vi håller på att leta ställen. Vår fotograf skickade bilder från en bilskrot för hon hade varit där och tagit budoirbilder. (Ingen människa på korten jag fick). Svårt med platser när man inte hittar i området...

thildamy skrev 2009-08-21 21:38:41 följande:
    hej hej.. var ute på alnö och i sidsjö vid vattenfallet..fotografen finns ivåran sundsvallstråd .... det är henne jag bokat till bröllopet oxå
  • Igia

Jag blev oxå hippad i lördags. Hade en helt underbar dag med 14st vänner

Mådde uruselt igår, mkt spänningar som släppte som inte visste att man hade men har börjat äta lite försiktigt idag.

Är både blå och gul och träningsvärk men de hade gjort en kanondag för mig! Passade perfekt. Börjde dage med champagne kl 0645 och gick isäng 0400...

• Igia

Vad roligt! Då måste du berätta hur den blev.
    Har fått lite bilder och godkänt men de har inte börjat med broderier än... Har ju sagt att jag gifter mig på lördag så jag vet inte hur de tror att de ska hinna till dess men men...

Bridemma skrev 2009-08-24 11:35:25 följande:
    Låter som du också haft en skön dag...!Jag lever fortfarande i ovisshet om det blir någon hippa...hoppas hoppas!!Hur går det med klänningen? Min kommer hem idag! Tjoho!
Svar på tråden September 2009 del. 5