• Igia

September 2009 del. 5

Människor... Jag förstår inte varför de sätter ett datum och blir sura när man ringer och hör med de.... Du borde få rejäl rabatt på ringen när hon dessutom är otrevlig. Floristen: tror han att du inte har ett liv eller? Kan ju ha annat inplanerat vare sig man har barn eller inte.

emertin skrev 2009-08-31 14:50:00 följande:
    ARG!!!!!!Ringde till Kaplans och dom skulle precis börja med min ring som skulle varit klar idag!!!!! Hon frågade om jag hade bråttom så att dom skulle skynda sig att fixa den, nej tack!Sen sa hon något spydigt om mig när hon trodde att hon kopplat bort mig och undrade om det räckte att dom var klara till imorgon efter fyra..... Känns skit!!Förutom det så hade floristen som jag bestämt möte med idag glömt bort mig så han tyckte att jag kunde komma imorgon. Blir så ledsen!!!!!! Jag har för f-n en liten unge som inte tycker att det är jättekul att åka till stan och det är ett projekt att ta med honom. Är inte bara att åka in som dom tycks tro.
  • Igia

Emertin: förstår det. Kan du inte få prata med nån annan där och säga till om hur hon har betett sig?

• Igia

Provade oxå men Spotify kan inte hitta länken... Har ingen aning om hur man gör....

Jag har lite låtlistor som jag fått av andra. Kan klistra in här om ni vill. Vi har gjort om en men vill ni så klistrar jag in båda....

thildamy skrev 2009-08-31 13:25:42 följande:
    open.spotify.com/user/miklab/playlist/brollop...
  • Igia

Igår började vi undra över våra placeringskort som aldrig kom nån gång. Beställdes 27/7... Mailade dit och frågade och då får vi till svar att betalningen inte gått igenom. MEN inte att de hör av sig och säger det så man kan fixa till det inte. Nu hinner vi inte få de till den 19:e så måste leta nya

Att bli sjuk är jag inte ett dugg orolig för. Orkade jag med en två veckors resa i Kroatien med 40 graders värme då jag hade luftrörskatarr och bihåleinfl så orkar jag nog två dgr med en förkylning...

• Igia

Hoppas det har gått bra för dig Tess!!!!

• Igia

Vad skönt Tess!!!

Jag kommer att sola solarium. Har lite bränna kvar men vill ha lite mer.

Har sprayat mig ngr gånger förut men kommer inte göra det till bröllopet av 2 anledningar.

1) De jag har provat har färgat av sig när man blir varm och svettig och det blir jag lätt.

2) De får det aldrig fint på händer och fötter. Blir flammigt och inte så roligt då vänster handen kommer stå i mkt fokus... Man ska ju inte duscha på 12-24h efter en sprayning, men händerna tvättar man ju tidigare för man går på toa osv...

Ikväll ska vi iväg till min danslokal och träna vals. Det ska bli roligt och få sambon att dansa lite

• Igia

Nej, vad tråkigt! Vad är det som har hänt?

emertin skrev 2009-09-03 15:06:05 följande:
    Det där med att eventuellt ställa in om det blir sjukdomar börjar bli verkligt för oss, min pappa ligger på intensiven
  • Igia

Lycka till nu Tess och alla som gifter er på lördag medans jag kommer ihåg det

Ska iväg till frissan snart och göra provuppsättning. Ska bli spännande och se vad hon hittat på

• Igia

KAn nog inte hjälpa dig där. Tjejen som ska göra mina har hållit på i flera år och är dessutom en kompis till mig så jag litar helt på henne. har aldrig gjort nagar förut men har sett många av de hon gjort och de är såå fina!

Ta med en bild eller nåt och visa hur du vill att de ska se ut är nog mitt bästa tips.

emertin skrev 2009-09-03 22:55:21 följande:
    Jag har fått lite kalla fötter när det gäller att fixa naglar. Är det något speciellt jag ska tänka på? Den tjejen som jag bokat tid hos verkar inte ha gjort naglar så länge..... Lite rädd att jag ska bli missnöjd.
  • Igia

Min klänning är äntligen klar. 2mån försenad men så fin Får två sjalar "som plåster på såren". Min kontaktperson på milly har varit helt fantastisk men måste säga att jag varit rätt irriterad på de att de inte fixat den klart tidigare, men men. Den hinner hem iaf och jag hinner göra ändringar om det behövs

Svar på tråden September 2009 del. 5