September 2009 del. 5
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Jag ska till guldsmeden imorgon och se vad dom kan göra med den diamant som jag har köpt.... Egentligen hade jag nog föredragit att hitta en ring som såg ut precis som jag tänkt mig men nu när jag inte gjort det så känns det här som ett helt okej alternativ. Oroar mig lite för att ringen ska bli mycket dyrare än jag tänkt mig bara.....
Jag har köpt ett genomskinligt plastparaply på käpp på Claes Olsson, hade funderingar på att köpa ett i vitt tyg men jag tänkte att om det blir störtregn så är det nog ganska bra med ett i plast. Dessutom så syns vi igenom paraplyet så då kanske det blir lite roliga foton...
Vi kommer att ha middagen på en restaurang och dom ordnar med blommor, jag har sagt att jag vill ha röda rosor och murgröna. Men jag har ingen aning om hur dom kommer duka.... berättade det för syrran och hon tyckte att jag var lite galen som inte kollat upp det men jag tycker att det känns ganska skönt att inte behöva grubbla på det.