I vått och torrt och väntan
*smyger in och viskar till Ninnis KRAM och smyger snabbt ut igen, smygläsaren som följt er sedan start*
*smyger in och viskar till Ninnis KRAM och smyger snabbt ut igen, smygläsaren som följt er sedan start*
Daa-funkar inte att smyga när man samtidigt är inne i sin vanliga tråd men smyger här inne så jag inte "stör er"
*Viskar tyst:ligger ruskigt lika med Ninnis i barnverkstaden*
Daa-ahh så då har du redan "koll" på mig *skäms i förväg och tar lunch*
PB-ödmjuk bör man vara när man klampar in
Ninnis-utan trådvännerna hade jag inte klarat mig så här långt i barnverkstaden
Ninnis-välkommen ut om du stannat några dagar till så hade jag nog gjort dig sällskap. Tanten kommer antagligen denna veckan och som grädde på moset har jag fått svamp
Härligt med vin mitt i veckan
PB-försök inte göra allt på en gång även om du vill! Tillåt dig att andas, vila och njuta lite av ert underbara hus
Daa-går det bra med det positiva tänkandet det hade jag nog behövt ibland med....
PB-här har vi en stoooor hög med "viktiga" papper som borde sättas in i pärmen men som inte kommit längre än så länge.....
Jag är likadan med ordning och reda, vill ha kontroll på nästan allt och hellre göra saker i förväg och kunna "stryka" på listan
Städar försöker vi göra en gång i veckan, dvs dammsuga och tvätta toaletterna. Moppning och annat görs när det blir alltför illa
Trevlig att ni låter mig titta in
Ninnis-stannar gärna kvar hos er
Maken är väldigt bra på att ha kaos men han börjar lära sig att plocka undan eftersom annars blir hans kläder inte tvättade
Lanovia-kan tänka mig att ta ett glas vin för dig med på lördag när vi är på Ladies Night
Dags att bli utskälld på ett möte med allmänheten *laddar mentalt*
Paprikorna som jag har ansvar för är av varierande färg, form och kvalité
Mötet gick övre förväntan då det var representanter från en annan ort som jag träffade och inte den besvärliga som jag trodde *puh*
Lanovia-jag gick första omgången av Ladies Night med men det var några år sedan. Nu blev det en plats över och biljetterna var billiga plus att det är roligt att komma ut någon kväll bara tjejerna och ha trevligt. Inte ofta numer man går ut på helgen när man börjar bli "gammal"
*bannar mig själv för att jag smygläser*
Lanovia-spännande med överraskningar, me like! Har du någon aning om vad det skulle kunna vara?
PB-alltid finns det en ursäkt till att shoppa
Ninnis-Skrylle är väldigt trevligt att gå i vi var ute på en långpromenad med ett par kompisar med igår, skönt!
Ingis-kan tänka mig att maken din känner sig stressad när han slits mellan två viktiga saker. Maken min jobbade tidigare väldigt mycket vilket gjorde att jag nästan alltid var ensam hemma på kvällarna vilket jag tyckte var jobbigt och då har vi ändå inga barn ännu. Problemet är att maken inte ser sitt jobb som jobbigt utan det är även det som han gör på sin fritid och älskar.
Fru Bygg-gick det bra i helgen med utflykterna?