• Fru E

I vått och torrt och väntan

Jenny-Pergotime är en bra hjälp om ens kropp inte fattar att den ska vara snäll och hyfsat regelbunden. Tabletterna innehåller hormoner som ger din ägglossning en extra skjuts och kan stabilisera cykeln. Jag har kommit på att var tredje månad så behöver min kropp en liten boost för att komma på rätt väg men har bara provat pergotime 4 ggr utspritt på nästan ett år. Tror inte man får en "stämpel" förrän efter 2 år om man inte har några fel, hittar de några fel så får man behandling nästan direkt eller slussas vidare.

*Fniss*
    Visste inte att man kunde få träningsvärk av att vara på Ladies NIght och sedan gå ut och dansa i mer än 3 timmar

• Fru E

PB-menade shopping när du skrev att dina byxor sprack

Ninnis-reser din maken mycket i jobbet?

• Fru E

Fru Bygg-ja det där med att hålla små besökande barn gör man så gärna utan att behöva så mycket övertalning

• Fru E

PB-gyn kan väl själv ringa till den som du hade innan för att ställa sina frågor

Ninnis-fniss visst är de för härliga de små liven

Sonja-usch för så hög feber, jag hade varit helt nojjig och ringt och kollat!

Lanovia-här är det bara sova som gäller var ett tag sen det var aktiviteter med först svamp och sedan tant eller om man nu kan kalla så här lite för tant............

Daa-maken min är inte heller så pratsam när det gäller känslor utan man ska helst få i honom ett par öl eller så för då går det bra

Hvidis-ska se om jag vågar "outa" mig offentligt för er nästa gång det är träff bor passande nära en del av er

• Fru E

Ninnis-ha så trevlig i Norge

Daa-mer än gärna (känns konstigt att säga att man vill ha mer tant!!)

Hvidis-här får en framtida bebis snarare leta efter tutten

• Fru E

Leksi-om ja blir på smällen ska jag ha urringat varje dag

• Fru E

Lanovia-jag tar mer än gärna emot

En godispåse är bra för både själ, hälsa och Spillevink!

• Fru E

Lekis jag är precis som du att ha en bh utan fyllning är att glömma fort!

• Fru E

Öjöjöjöjöj där ligger man allt i lä med sin knappa A kupa

Har massor att göra egentligen men har haft mycket i flera veckor och precis passerat en deadline så orkar inte riktigt ta tag i det andra.....får nog gå och göra en latte för att stärka mig

• Fru E

Leksi-ska bara komma iväg till köket och göra den med
    får nog jobba ett par timmar till jag med men sen är det FFFRRRREEEEEDDDAAAAGGGG *skakar på rumpan*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan