I vått och torrt och väntan
Eller också blir det ett plus Bruttan. *visslar den vanliga plusar melodin*
Det var väldans vad alla bli förkylda här i tråden. har vi börjat smitta varandra via cyberrymden?
Tycker faktiskt inte jag svullar i mig socker, men ökat sockerintaget har jag. Om inte varje dag så går det nog i någon lite sötbit varannan dag. Men det är ju inga stora mängder och verkar ju vara lugnt än så länte.
Haha, ja du vad gjorde jag i tält?? Har enbart mig själv att skylla. Jag har tjatat på mannen att vi måste tälta något i sommar. Vi har de två sista åren fått till några korta typ weekendssemestrar i tält, vilket varit mysigt. I år blev det inget sådant. Så när vi nu skulle på fest långt ute i skogen och mannen ville att vi skulle stanna över natten, så bestämde vi oss för tält. Väl framme så sa de att om vi knör får vi nog plats inne i stugan (den var pytte pytte liten). Men jag känner killarna som var på festen och visste att gravidtrötta jag skulle inte få lägga mig så tidigt som jag ville om vi skulle sova där, alltså proppsade jag på tält. *tar lite utav medicinen som Daa fick*