I vått och torrt och väntan
*kramar Vilemoa* det finns folk för allt, tyvärr.
Blommis, jag blir mer o mer förvånad över dina inlägg. Trodde inte man åkte hem till folk hur som helst bara för att man hade sitt hus till salu. Finns ju något som kallas för visning också, särklilt avsatt tid för att få klampa in i folks hus.
Hvidis, *vinkar* Grattis till att du blivit faster!
Ninnis, Grattis på bröllopsdagen!!!
Ja maken är hemma nu, vi har hunnit äta, åka till en sjö o promenera med våra lilla älskling som vi är så glada för denna helg. Nu är det snart TV-soffa.
Pratade med mamma o pappa förut. Var skönt att få prata med dem om helgens tragedi. Tänkte inte berätta något alls om vad som egentligen hände förrän de var hemma igen men de frågade så då fick jag ju svara. Pappa är lugn och tar det med ro, men mamma grät (och jag med). Ändå skönt att höra deras röster och prata med dem om det.
de verkar vara så oroliga för mig och hur jag skall ta det. Vet inte om de tror att det skall bli för mkt för mig o spillevinken...? Också har de så dåligt samvete för att vi fick ta smällen. Men vad skulle de göra? Man avlivar ju inte gärna sin hund innan man skall på en resa bara för att han börjar närma sig slutet. Krävs ju att det händer något också... Han kunde ju lika gärna ha klarat sig tills de kom hem igen.