• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

God morgon!

Känns som jag inte har varit inne på en hel evighet, men jag fick ju en BT-dos irl igår iaf Tack för en jättetrevlig eftermiddag Lanovia, Ingis och EA (plus Bella och Ingis syster)!

Helgen har varit mysig med sovmorgon, långpromenader, sushi, ostbricka, gåsamiddag och mys Men idag är jag så tröööööött! Det känns som att jag inte riktigt klarar att vakna. Det första jag gjorde när jag vaknade var att bestämma att jag ska ta en morfar mellan jobb och ridning. Överlevnadsstrategi

Blommis, vad kul att det börjar hända grejer för sonen! Det där lilla "ingen" är snart som bortblåst! Lycka till på IVF-samtalet idag, jag förstår att det känns lite läskigt...

• Ninnnis

Jenny, vad spännande med kollektionen!

Pumpkin, härligt att tentan är avklarad.

Fru Bygg, hoppas ni hade en trevlig helg. Hur känns det efter vaccineringen?

Hvidis, kändes det bättre när Batman kom hem? Tråkigt att väninnan ställde in. Du var saknad igår

• Ninnnis

Tack för skönsången, Lanovia! Man det är faktiskt länge sedan jag var så här trött. Kanske kan sno till mig en liten stund på spikmattan när min kollega kommer...

Blev det lunch på Hai igår, Lanovia?

• Ninnnis

Hej Sonja! Stressa inte för mycket, bara!

Ankan, åh vad mysigt det låter med buffarna

Kaffet hjälpte inte, btw...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan