• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Jag med...

lanovia 08 skrev 2009-11-11 15:44:55 följande:

Då hade vi varit kollegor
  • Ninnnis

Jag tror du måste köpa nytt, Bruttan!

Daa, det blev core/bosu. Kul! Men är det inte ÄL som spökar i kroppen då? *envis*

Lanovia, de kommer imorgon eller fredag.

Ingis, menar du gallerian Storgatan? Det borde väl funka? Annars finns ju tex. Siesta på Gamla Väster, det borde vara öppet.

EA, kommer du också?

Jag har lagat storkok, så nu blir det dusch och bok

• Ninnnis

Angående extern hårddisk så är det en typiskt sak som inte blir av, sen plötsligt kraschar datorn och det är för sent... Till slut oroade jag mig så mycket för att det skulle hända att jag bara var tvungen att göra det. Men nu börjar det nog snart bli dags att lägga in en omgång till

• Ninnnis
    passionsblomman skrev 2009-11-11 20:28:27 följande:
    Hihi! -AB Gråt Ut, godmiddag, Hur kan vi hjälpa till?Mhm...jaha...jag förstår. Du behöver gråt för kung och fosterland ja, riktigt illa ställt, ja, jag förstår...Då skickar jag hela vårt resursteam här då. Vill ni ha med eller utan tandagnisslan? Tandagnisslan sliter en del på teamets rent fysiskt, så där utgår en extrakostnad om 2000 kr vardera enligt lagen om obekvämt arbete.Jaså det blir bra med vanligt hederligt stortjut säger du? Ja men då kör vi på det. Du kommer inte att bli besviken. Tack för din beställning.
  • Ninnnis

Den här veckan har vi ett specialerbjudande där hulkning ingår, helt utan extra kostnad.

• Ninnnis

"Om borttagning av fallerad makeup erfordras under sessionens gång får beställaren själv bekosta detta. I annat fall sker borttagning, alternativt förbättring, av makeup mellan varje session".

Svar på tråden I vått och torrt och väntan