• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Fy vad tråkigt med lilla kissen, Blommis! I princip är det väl deras ansvar att hitta ett nytt hem till honom om det inte funkar hos dem, men jag förstår att du tänker på kattens bästa. Svårt!

Vad skönt att sonen är piggare, men han bör nog vila ett tag till, låter det som

Jag saknar maken så himla mycket idag! Vet inte varför, men jag hade kunnat ge bra mycket för att han skulle vara hemma hos mig just ikväll. Det är kanske vädret som inbjuder till mysiga hemmaaktiviteter... Vi får väl skypa istället, och låtsas att vi är i samma rum

• Ninnnis

Nej, Bruttan, vad trist med halsfluss! Det är verkligen rena sjukstugan i tråden just nu

Tänker på och saknar dig också!

• Ninnnis

Det låter som en bra plan, Blommis. Är sambon med på det? Så det är IVF-samtal på måndag? Spännande!

• Ninnnis
    Pumpkin skrev 2009-11-10 14:49:47 följande:
    Hallå hallå!Man tycker att jag borde lärt mig vid det här laget att trådar där Blommis och Ninnis figurerar - där skrivs det mycket!
  • Ninnnis

*zzzzzzzz*

lanovia 08 skrev 2009-11-10 15:35:14 följande:

Vad gäller ses på söndag, vad tror ni om kl 11?Eller är det för tidigt? För sent?
  • Ninnnis

Jenny, det är helt ok att känna så, det är vi många i tråden som har gjort. Som du säger, livet är varken rättvist eller logiskt alla gånger. Jag har försökt tänka att det ju inte ger mig mindre chans bara för att någon annan lyckas. Det är ju inte en "pott" som tar slut, om man säger så. Men jag vet att det är lättare sagt än gjort. Been there, done that, bought a t-shirt Styrkekram!

• Ninnnis

Lanovia, jag inrättar mig efter er, jag får väl ställa väckarklockan Men 12 passar mig (minst) lika bra.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan