I vått och torrt och väntan
Hahhaha ja don´t mess with me! Obekvämt med bok där solen aldrig (bör) lysa är nog en söt underdrift!
Ett streck är alltid ett streck....o molandet är alltid lurigt....det kan bero på både ock!
*fortsätter att vissla o inväntar dyrare tester*
*öser ut echinaforce o echinagard o vitaminer o whiskey, varmt te o varm vetekudde....kutar runt med näsdukar o näsdroppar osså*
ALLT för er!!!! bara ni inte smittar mig!
Men det är visst rätt vanligt att man blir lite tjock i näsan när man är gravid....slemhinnorna svullnar osv....var bara försiktiga med näsdroppar....jag har varit beroende av det o det tog TID innan slemhinnorna återhämtade sig!
Här är det fullt ös på jobbet! Tårtan jag bakade blev så prisad både till smak o utseende..(spritsar folk ALDRIG grädde hemma? ...kändes lite som att jag gjort något en vanlig dödlig aldrig klarat av....men ja...ingenjörer... )o alla tyckte att vi kunde utöka våra konsulttjänster till att omfatta tårtor osså...hahahahhaa! De är för goa!
Lanovia: Färgen blir säkert bra...testa på liten yta först..hehehehe...det är JÄTTESVÅRT att välja färger!
Måste snart ta tag i färgvalen innomhus till huset....suck...ingenjörer är INTE bra på att klura ut färger...men tycka om en färg som sitter på en vägg....DET kan jag....får väl ha med mig en ncs-palett i väskan precis som Ernst!