passionsblomman skrev 2009-08-27 14:35:53 följande:
Nejmen alltså utgångsbd har vi på HUSET!! Det är den budgivningen som pågår! Och nu har ettannant par höjt med 25 tusen och den första tjejen svarat med 25 till. Två andra par ska återkomma med sina bud imorgon! OCH nu har en tjej mailat om vagnen och hon tycker den är jättefin och vill komma och titta!
Hahaha men gud så jag virrat till det...hahahaha
Nåja...skyller på grav.hormonerna!
Men skitkul att det budas! Hoppas verkligen de höjer lite mer rejält...typ 100' åt gången är ju mer lagom...hehehehe!
*dansar segerdans tillsammans med lanovia för att hon inte spytt på 2 veckor*
Hoppas ni får kul på aktiviteterna!
Det bränner...hahahhaha
Pralinen: Kul med sminkkurs!
Bruttan: *dreglar....kan inte jag få komma o mumsa med er?
*
Låter som ni är ett mysigt gäng som ser till o plussa så gemensamt!
Om du säger att det är något att se fram emot....så gör jag det
....ser det iofs mer som en period som alla måste igenom med sina barn.....har sagt till maken att han får passaa på att "talla" på tuttarna så mkt han kan nu för snart är de "out of bounds" (golfterm för utanför spelområdet"
Har varit effektiv värre idag....fått massor gjort!
Märkt alla möbler som vi ska ha med oss i flytten på jobbet, fixat färdigt en massa projekt....ja...NÄSTAN i klass med Blommis vardagliga effektivitet!
till Blommis för hon inspirerar!
nu ska jag ta o pallra mig hem....bara en dag kvar att jobba....har haft en del förvärkar nu i em som har gjort lite ont...men det var bara under ett möte....som inte var så spännande så det var väl därför jag fick ont!
O så har buffbuset haft hicka!! Väldigt intressant o första gången!
på er alla!!!