Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Fast det gör jag ju lite ändå... inga indianer fortfarande och är på dag 54 idag. Gjorde ett test i söndags och det var negativt. Så jag får bara fortsätta vänta.
    Hur går det för dig då? Har indianerna kommit? Gjort nytt test?

Ninnnis skrev 2009-09-10 14:54:44 följande:
    Mår du så illa?! Stackare! Men det är väl iofs bra att du inte behöver undra om du är gravid eller ej...
  • Jenny står brud 090801

Trist att du mår dåligt Bruttan. Hoppas att det går över snart. Vilken vecka är det du är i nu? Roligt att dina flickor blev så glada när de fick veta, fast man kan väl inte bli annat när man skall få veta att man skall få en litet bebis i familjen?!
    Spännande, då kanske det är en litet kille den här gången Vi får väl se Hur tänker ni kring att ta reda på det innan, eller skall det bli en överraskning?

Fjällbruttan skrev 2009-09-10 15:23:39 följande:
    Jag minns inte om jag brukar må så illa... Nä, med Saga mådde jag pyton, men det var mer i "attacker", det här är mer konstant.... sjösjuka med måttliga kräkningar Pojke kanske??? Skulle vara lite kul efter 3 tjejer, å andra sidan vet jag hur tjejer funkar Det är lite tryggt...
  • Jenny står brud 090801

Roligt med en rosa väska blomman, väskor behöver man alltid ha. Glöm nu inte lägga över prospektet i den nya väskan. Så du kan visa ditt drömhus. Själv hade jag skrivit ut många kopior så jag kunde ha en i varjke väska

Härligt med ny soffa oxå, visst kommer den bli helt underbart fin i nya huset? Och helt fantastisk att ta igen sig i efter allt hårt slit du haft nu. Förhoppningsvis löser det sig kanske av sig själv med bebisverkstan när ni väl är i huset, vi hoppas på det... drömhus = drömbebis * håller iaf mina tummmar så hårt det går*

• Jenny står brud 090801

Det tycker jag absolut att du skall göra. Och du man klarar sig med bara mobil ett tag Det har vi gjort, men borde väl bli på tiden nu att vi fixar en fast telefon...

passionsblomman skrev 2009-09-10 16:48:39 följande:
    Den här lilla rosa, den ska jag ha när det är lite märkvärdigt. I den ryms inte plastfickan med prospektet. Jag har bara ett, det är från mäklaren.Nu ska jag snart åka till det huset på riktigt dock, och då kan jag lägga hela bibban med papper i en tidskriftssamlare inne!Just nu är det en hel massa saker som jag vet att jag kommer vara tvungen att fixa nu i dagarna, men jag orkar inte ens tänka på dem!Leta rätt på Arbetsförmedlingen och skriva in mig,flytta telefonabonnemanget, fixa med banken och få nya konton och meddela f-kassa och a-kassa det nya kontonumret och allt annat sånt där urtråkigt skit som man inte alls har lust att hålla på med men som är viktigt.När DE sakerna är avklarade så ska jag lägga mig på den röda schäslongen i min nya röda soffa i mitt nya gamla hus och bara glo.
  • Jenny står brud 090801

Förresten blomman, vilket år är ert hus ifrån?

• Jenny står brud 090801

Ja det är häftigt med gamla hus tycker jag!! Vårt är hitflyttat 1856, vet inte vad det stått innan men de tror att det har stått bara en liten bit härifrån. Troligen har dessa tre gårdar som ligger här varit en och då var vårt hus "gårdshuset". Är det mycket bevarat av det gamla hos er?

• Jenny står brud 090801

ÅHH låter jobbigt bruttan, vilken tur att du har större flickor som kan hjälpa dig lite!

• Jenny står brud 090801

Då få gånger jag bytt stinkande blöjor klöks jag som bara den...
    Fjällbruttan skrev 2009-09-10 17:59:45 följande:
    De är guld värda men försvinner som oljade blixtar då lilla vild förvandlas till Stinky...Märkligt... Måste nog lära mig den tekniken!!
  • Jenny står brud 090801

Bruttan, vilken vecka är du i nu?

• Jenny står brud 090801

Ja, det ser jag nu Jag får väl skylla på förkylningshjärna...

Ninnnis skrev 2009-09-10 22:18:57 följande:
    Det var egentligen Bruttan jag menade som inte behövde undra... Inget nytt här, får se om jag testar i helgen igen.Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-10 14:58:32 följande:
Svar på tråden I vått och torrt och väntan