Det är bra tänkt Daa, tycker jag. Det blir en lugnare månad där du inte behöver fundera. Har också funderat på att göra så, men jag vill såå gärna bli gravid nuuu, så jag skulle inte ha ro att hoppa över en månad. Kan väl säga att jag är en "nu- eller-meddetsamma människa"
Och vad det gäller indianer hos mig, *hoho tittar mig omkring* har de inte hittat hit. Förhoppningsvis har de (bara) hoppat över en månad, och så blir det bra nästa, för jag vill ju inte ha en cykel på över 60 dagar
Förresten när min mamma väntade mig trodde läkaren att hon var skengravid de första tre månaderna. Hon kände att det var något annorlunda, men testet visade väl inget. Men fanns kanske inte så bra test som idag för 25 år sedan? Tänk om jag är gravid utan att testen visar det... haha, nej det tror jag inte egentligen...
Daa skrev 2009-09-16 11:40:44 följande:
Hejhej.Ankan: låter inte som ett jätteroligt besked, men de verkar ju veta vad som ska göras iaf. Hoppas du kan låta bli att oroa dig. Ingis: Det är klart du ska vara stolt över ert underverk! Denna cykel blir med mycket stor sannolikhet bättre. Kroppen kan fejka graviditet och MF hur mycket den vill (visst, störigt är det ju att må illa och vara trött, finnig och så vidare, men...), för jag kommer iaf att vara lugn och trygg i att det inte är fråga om en graviditet. Jenny: Bakning som blir städning=besvikelsehanteringsträning Tycker också att det var ett irriterande svar från bm, "du är ju ung, det är ingen brådska". Men ni verkar ha en plan iaf, du och maken. Verkar det vara några indianer på gång? Kram till alla.