• Hvidbrud

I vått och torrt och väntan

*kramar om blommis* Vilken helg! Det är aldrig lätt att länma något man trivs med- klart att det är tufft blommis. Du har verkligen varit stark och tagit allt och alla förändringar med styv arm, nu är ni framme, saker och ting börjar komma tilllbaks till det normala, men inget är normalt. Nu är det dags att ta in det nya och sörja den gamla vardagen. ömsa skin och smälta in. kramar om och skickar stora doser tålamod och en rejäl dos inre ro. kram!

• Hvidbrud

Min lilla rackare väger 5920g och är 58cm! Och bajsar 3m! Lyckades träffa amningsstolen inatt... Det ni! (och yllefilten..) Tur att man kan skratta åt det

• Hvidbrud

*kramar om en extra gång* här har du kramar ioändlighet att hämta ut!
    ammar och skrivar samtidigt... det är en konst. maken skulle få frispel om han såg mig! hon sover och suger lite när hon vaknar till. trr det blr att lägga henne i vagnen och gå en runda.

fisk... gott! men läskigt med en hel påse döda fiskar när man är gravid. blä!

• Hvidbrud

Oj vad ni skriver!! Är det först till 3333 eller??!

Städa? Vad är det? Det är ju därför man gifter sig med en Batman- så slipper man det... (ja, det är sant)(men man får ta erbjudandet ibland- vill du diska eller dammsuga? Pest eller kolera? Diska...) Men mitt dåliga samvete gör att jag iallafall röjer undan innan han kommer hem från (dag)jobbet.

Välkommern i tråden EA, jag fattar inte heller nått om paprikor. Suck, men jag skyller på min amningshjärna.

Ska natta liten för tredje ggn nu!

• Hvidbrud

HEEEJ Ingis!

Sitter inne nu när jag egentligen skulle gå en styrkande promenad. Lillmuffin ligger och sover i vagnen. Varför? Jo för att hissjäveln är sönder! GRRRR!!! Då är det inte roligt att bo på 5vån. Och jäkla tur för stena fastigheter att det inte var någon på kontoret idag, för jäklar annama vad jag hade svurit och skrikit och mordhotat om de svarade.... Men det får jag koncentrera och gömma undan i ett avlägset litet ställe i min hjärna och plocka upp på måndag när de öppnar.
    Har ringt till OTIS ialla fall och de skickar en reperatör så fort som möjligt. Men usch vad arg jag är. Tänk om det händer något och vi måste ut fort som attan? Skulle aldrig bo på 5e med ett litet barn om det inte fanns hiss. Nä, jag får nästan lust att flytta på en gång (om det inte var så jobbigt att packa och bära och flytta och att vi nu äntligen har fått liiite hemtrevligt).

Vad härligt att bellabus börjat le! Det är så underbart! Visst kan de göra vad som helst, det leendet förlåter allt! Är det allid så? Även när de blir tonåringar?
    Så störigt med felgutningen av avloppet. Men oj vad det är snyggt med vägghängan de toalett och lättare att städa!

• Hvidbrud

Katter gillar inte burar... Har massor av katttattoos på underarmarna från min lilla mise som hatade att åka i bur. Bajsa gjorde hon också alltid och det luktar alltså inte gott i bilen och fler klösmärken fick jag när jag skulle tvätta av allt bajs på den stackars katten när vi kom fram... Ont i hjärtat gjorde det!
    Åh, blommis, vill så gärna ha en av dina små kisångar.. Men det får vänta. Kanske får ni en kull till när vi har hittat vårt drömhus, då ska jag ge två av dem ett bra hem.

• Hvidbrud

Muffin har förresten börjat säga konsonanter! Hon sa MAM i går! Säker på att det var mamma och mig hon menade Nä, men snart om några månader!

Fru Bygg: Visst är det härligt! I början sover de ju inte alls som man vill på nätterna. Men snart blir det större skiljnad på dagsömn och nattsömn.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan