• Hvidbrud

I vått och torrt och väntan

Det var fakiskt versaler, bt!

• Hvidbrud

Har tror jag att jag spammar i min ensamhet, så sitter du där och är snabb som hundan med svar på tal!

ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 11:57:04 följande:
    Bökar Eshter osså in sig i armvecket? Bellabus gör det o så grymtar hon....hmmm....inser att vi är nära besläktade med grisarna...hahahahahhaIdag ska vi träffa barnläkaren....hoppas allt går bra....Busan tycker INTE om att ligga själv på magen....men på min mage ligger hon gärna...o då lyfter hon huvudet jäääääättefint...Hahhaha, men Ninnis...kom igen nu! Liiiiite underhållning måste du väl bjuda kollegorna på?
    Ja, esther kryper in i armhålan när hon är trött och ljuskänslig. grymtar när hon gråter ibland. lill sessan...

Läkarbesöket tar 2min. Inget att oroa sig för.
    E. gillar inte mageläge alltid, men ibland njuter hon av det. det är också ett bra sätt att frigöra pruttar som hamnat på tvären, har vi märkt.
  • Hvidbrud

E ville inte somna går. hon låg och gndde och halvgrät. jag kämpade med alla trix som bruka få henne att smna- utan resultat. efter en time vände jag ryggen åt henne och blundade. Klart att hun somnar innom en minut då. Det skulle jag ha provat en timme tidigare..

• Hvidbrud

Grillad kyckling blir det här.

har hittat sin spegelbild! sträcker ut eter sig... ska bli kul att se vad hon gör när hon träffar bellabus imorgon!

• Hvidbrud

Fråga till de i min värld utinerade morsorna:, vad ska man göra med skorv? Det ser inte ut att störa henne, men det är ju inte så snyggt...

• Hvidbrud

Oj! Han inte ens läsa färdigt innan lilla E vaknade. Vill bara säga hej och krama om er goa tjejer inan jag rusar in till lillan med tutten högsta hugg!!

• Hvidbrud

Harklar mig och säger nått om amningsbh i J skål.. (från E till J på ett år...Pluss en storlek upp runt om)
    lanovia 08 skrev 2009-10-30 14:30:54 följande:

*harklar mig o mummlar något om kupa F* (har gått från DD till F genom att bli gravid)
Svar på tråden I vått och torrt och väntan