Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Härligt Ninnis att indianerna har hittat rätt. Håller med om att det är konstigt att man blir glad för det, men det hade jag också blivit.

Här har det inte hänt mycket när det gäller indianerna, tänkte ringa till mvc imorgon och prata med dem. Ska ändå boka en tid för sånt där roligt cellprov Min kropp retas verkligen med mig nu... har blivit helt finnig också i hela ansiktet, jag som aldrig brukar ha finnar. Förstår verkligen inte någonting. Hoppas de på mvc gör det. Annars är jag tillbaka på jobbet idag, inte frisk med iaf bättre.

• Jenny står brud 090801

Heja Bruttan och blommis som idag städar och fejar... Hoppas att friska luften hjälper mot illamåendet Bruttan!!

• Jenny står brud 090801

Trist att vänta en månad till Ninnis! Jag slutade med p-piller i slutet av mars, så det är 6 månader sedan nu. Tycker att kroppen borde stabilisera sig istället för att bara bli ännu värre varje månad...konstigt!
    Strax för ännu en lektion snart. Idag hinner jag inte ens äta lunch riktigt.

Ninnnis skrev 2009-09-14 11:04:38 följande:
    Nej Jenny, det är verkligen inte kul när kroppen krånglar så... Hur länge sedan var det du slutade med p-piller (eller liknande)?Svintoläkaren ringde precis. De kan inte spola förrän de har fått medlet från apoteket, och hon vill inte ge mig mer Pergo förrän maken har lämnat sitt andra burkprov. Så det blir till att skicka iväg honom snarast möjligt Däremot verkar det tyvärr inte bli någon spolning den här månaden heller...
  • Jenny står brud 090801

Häftigt ankan att du känner av att det händer något i magen Gör som Ninnis och hejar på att lill-ankan skall växa så det knakar *heja, heja, heja*

Ankan80 skrev 2009-09-14 11:14:41 följande:
    Nej, va trist att behöva vänta Ninnnis! Finns det inte fler apotek Här börjar nog illamåendet ge sig lite. Även om det fanns där igår. Känns som det trappats ner en smula. Får det gärna göra Nu tror jag def. jag kan känna livmodern. Behöver inte vara jättekissnödig längre utan räcker med att ligga på ett hårt golv Det kan inte vara något annat, måste vara den jag känner Sen har jag lite ligamentsmärtor också som gör att jag sakta börjar tror på att det verkligen är något därinne. Vill bara att det skall börja växa meeeeeeer!
  • Jenny står brud 090801

Låter roligt med aerobics Daa! Skulle jag oxå vilja men kommer aldrig iväg!

• Jenny står brud 090801

Men så är det ju egentligen alltid Daa, när man precis skall ta sig iväg så bir man sååå trött. Tycker iaf jag. Men blir ju alltid bättre när man väl är där.
    Såg något sånt i affären här, är tydligen någon gympa här i byn oxå i veckorna. Ska kanske kolla upp det lite ordentligare. Men är ju så trist att gå själv... vi är ju i ny stad och känner nog ingen jag kan ta med mig dit. Visst låter det tramsigt, känns bara så ensamt att gå själv

• Jenny står brud 090801

Ja, iväg med dig nu bara. Lycka till med "lärakännandet" Du får rapportera hur många nya männisor du pratade med idag när du kommer hem

Träna lite för mig oxå förresten,är du snäll...

• Jenny står brud 090801

God morgon tjejer!
    Tittar in lite senare igen, måste ju tydligen jobba... idag oxå

• Jenny står brud 090801

Så mysigt det låter ingis!!! Du skriver ju jättebra med en hand, kan ju vara bra att kunna det en tid framöver Isabella (Bella) är ett riktigt fint namn, och de andra två oxå!

Ringde precis mvc, står på deras hemsida att det är telefontid 14-15. Men när man ringer dit då är det tydligen tel.tid 16-17, dåligt med ouppdaterade hemsidor tycker jag... men men får väl vänta en timme till då och så ringa igen.

• Jenny står brud 090801

God kväll tjejer.
    Jobbigt med sprutor både på sig själv och på ens små prinsar och prinsessor.

Ja, jag ringde mvc innan. Men fick väl det svaret jag egentligen trodde. Hon sa att det kan ta lång tid innan cykeln blir bra igen efter p-piller (visste jag ju) och att jag kanske har oregelbunden cykel. (Va ju inte det jag ville höra ) När jag frågade om man kunske få någon hjälp, kolla om man har äl ect sa hon att det gör vi inte förren det gått minst ½ år. Men det har ju gått sju månader sedan jag slutade. Jo men du är ju så ung så med dig kan vi vänta lite till, du är ju bara 1985 så det är ju ingen bråtska. Väntar väl ett tag till annars får jag väl ta kontakt med någon annan mottagning här...
    Nu har jag gnällt av mig lite... tack för att ni lyssnade Dag för att baka äppelmuffins, ska bli gott när det är färdigt

Svar på tråden I vått och torrt och väntan