Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Blir oxå nyfiken på tråden, men senare gäller för mig också för nu börjar nästa lektion.

• Jenny står brud 090801

Springer in lite snabbt och kollar hur det är med er mellan två lektioner. Tackar för grattiset Lanovia.
    Kommer tillbaka senare...
    lanovia 08 skrev 2009-10-06 10:10:23 följande:

Jenny förresten, grattis på namnsdagen!
  • Jenny står brud 090801

Godmorgon eller trött morgon kanske jag skall skriva idag kändes mkt jobbigt att gå upp i morse, längtar så till höstlovet nu. Men det är 2,5 låååånga veckor dit... Sitter iaf på jobbet nu med en kopp te så jag borde vakna snart.

Håller på och syr så mycket om kvällarna så jag hinner inte ens titta in här, men borde väl bli bättre snart eftersom marknaden snart är.

Läser vad ni skriver men orkar inte kommentera

• Jenny står brud 090801

Nu känns det faktiskt mycket bättre, konstigt vad fort mitt humör ändras hela tiden... Är vaken nu och solen börjar titta fram

Ni verkar vara bokmalar allihopa här inne tycker jag, det är absolut inte jag. Visst läser jag ibland och gillar det då men har svårt att ta mig för att läsa.

Igårkväll sydde och klippte ut till massa barnbyxor, så nu har jag ett 20 tal sydda i st 50/56 - 74/80. Hade egentligen tänkt nöja mej med de storlekarna men jag kan liksom inte sluta när jag börjat så blev massa utklippt upp till storlek 104/110. Så nu hoppas jag är det lite "rätt storlekar" till marknaden. Ni som har barn, hur är det åldersmässigt till dessa storlekar? Vid vilken ålder har man st 104/110???
    Känns som jag tjatar massa om marknaden nu men är väl bara så att det är de som tar upp mina tankar just nu. är ju bra att ha något annat att tänka på, har jag hört

• Jenny står brud 090801

Gör jag oxå...

Hur är det med dig annars Ninnis?

Ninnnis skrev 2009-10-07 10:21:29 följande:
    Jag saknar Hvidis och Ingis!
  • Jenny står brud 090801

Tycker jag du skall göra Finns massa bra gratismönster på www.garnstudio.se du kan ju kolla där om du behöver mönster eller bara inspiration.
    lanovia 08 skrev 2009-10-07 10:40:32 följande:

Nu har jag nog bestämt mig för vad jag skall sticka. skall bara införskaffa stickor o garn. Jenny står brud 090801 skrev 2009-10-07 10:29:54 följande:
  • Jenny står brud 090801

Förstår vad du menar Ninnis... så tråkigt att inte få några bra bilder från sitt bröllop men svårt att inte skratta lite åt bilden

Ninnnis skrev 2009-10-07 11:16:10 följande:
    Detta är ju hemskt egentligen, men jag kan inte låta bli att flina åt bilden... www.aftonbladet.se/wendela/article5914602.ab
  • Jenny står brud 090801

Det har precis brunnit här på skolan. Någon/några elever som försökt tända på... som tur väl va tog det sig inte. Så otäckt när man tänker på vad som kunde ha hänt.

• Jenny står brud 090801

Jag har ritat av från böcker och gjort om som jag vill ha dem. Du kan gärna få mönster av mig om du skulle vilja ha. Bara att inboxa mig din adress så fixar jag det
    Fru Bygg skrev 2009-10-07 11:30:19 följande:

Jenny, vad du är duktig! Vart får du alla mönster ifrån. Jag hade mer än gärna sytt lite barnkläder, gillar att sy, men har aldrig tagit tag i det ordentligt. Hittade två babykläder som jag sydde i skolan när jag var mindre, men det är allt.
  • Jenny står brud 090801

Nu måste jag gå och äta, min mage skriker efter mat. Allt blev liksom en timme försenat här pga branden.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan