I vått och torrt och väntan
Halloj
Borta ett dygn och ni skiver så det är en hel roman! Men en rolig och underhållande sådan, om än med lite inslag där man känner att irritationen stiger.. mest för att man känner igen sig... vvadå förvarning om att släkten kommer?? Finns sånt?? Arrrgg..
Här har lill-hitler slagit till, vi har en Whiteboard!! Och en almenacka, där jag förklarat för mannen att skriver han inte in sig så är han borträknad ur våra planer eller blir brutalt överkörd! Gilla läget eller lär dig skriva! Whiteboarden används att skriv upp sånt som behöver göras, inkl städa sina rum för tjejerna, sen får de plocka därifrån coh stryka det de gjort, funkar ganska bra, men jag får driva på för att den ska funka, men ingen kan hävda att de inte hört att toan ska städas... det står nämligen på tavlan
NUPP?? Vadå?? Vill ni veta??
Det tog JÄTTELÅNG tid, det var nån som var akrobat i magen och inte alls tänkte visa sin nacke!!
Först grinade jag för att det ens fanns nån där.. (vadå nojig?) sen grät jag stilla av lycka över att det var en! Sen fnissade vi lite åt BM som jagad busfröt och sen hann jag bli orolig igen...
Men när allt var klart och jag varit på toa ( man ska ju vara lite kissnödig vid UL) så sa hon att de drar riskgränsen vid 1:200 och rekomenderar fostervattensprov då... vår risk var......1:4028....
Då grät både jag och mannen! Av lättnad! Sa ja, det gick bra och det måste bero på alla lyckönskningar härinne så ett jättetack till samtliga för all peppning och stöd!!