• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Ja hur GÅR det med buden, Blommis! Har de sista spekulanterna fått tummen ur och lagt bud?

• Ninnnis

Nu ska jag åka hem till maken och vovven, titta lite på fotboll och sen åka och rida

& kram alla!

• Ninnnis

Lanovia, vi har haft honom både i bak- och framsätet, med sele som man fäster i säkerhetsbältet. Googlade lite och läste några som menade att hundarna blir mindre åksjuka om de är i en bur, det kanske är värt att prova?

• Ninnnis

God morgon!

Jodå, jag var uppe halv sex för att promenera en timme med plutten. Härligt väder och soluppgång Han och maken är på väg till Sthlm nu, de kommer hem på fredag igen. Tomt!

Tack för tips angående bilåkning. Han hoppar villigt in i bilen och lägger sig och sover så han har inget emot bilen, men eftersom han har kräkts och dreglar så mår han uppenbarligen illa. Maken ska köpa en bur så får vi se om det hjälper. Tror kanske att omställingen av foder också kan påverka. Hos förra familjen fick han mest matrester, så han är lite skeptisk till royal canin Igår fick han lite ris och köttfärs, det slukade han glupskt. Jaja, det ordnar sig nog. Tack för råd och för att ni orkar lyssna

Daa,

Lanovia, skönt att repet gick bra.

• Ninnnis

Här är det sol och klarblå himmel, det var 20 grader när jag körde till jobbet vid 8-tiden. Härligt!

• Ninnnis

Ingis har inte messat, så jag räknar med att hon är hemma Eller så springer hon runt och fotograferar husgrunden...

• Ninnnis

Jenny, jag kör med clearblue digital. Då är det antingen inget utslag eller fullt utslag, enkelt och bra!

Blommis, shit vad folk snokar runt! Fast det är ju bra att de visar intresse...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan