I vått och torrt och väntan
Du har nog med att hålla kolla på det egna utan att räkna mina veckor så det förstår jag att du inte har kolla på.
Är i v 19 nu.
Du har nog med att hålla kolla på det egna utan att räkna mina veckor så det förstår jag att du inte har kolla på.
Är i v 19 nu.
Ojoj Blommis nu bor nu snart i ert nya fina hus.
Här är jättevarmt idag. Tog turen på utsidan husen istället för at gå igenom när jag fraktade mig förut. Skit att man måste jobba. Men nu skall jag gå inom 45 min. Skall på massage iem.
Ninnis, vad skönt att det gick bra med hunden.
BIM... ja då är det bara att vänta och se... *visslar*
Skönt att spolningen närmar sig om det inte skulle ha tagit sig denna gång.
Jag har blandade känslor. Mest bara glädje var en helt underbar dag. Men det är just det den var så underbar så det kan kännas jobbigt ibland att den redan är förbi. Det är ju något som man som tjej (ialla fall jag), tänkt rätt mkt på under uppväxt. "tänk mitt bröllop..." "undra vem jag gifter mig... om jag nångonsin hittar någon". Och nu helt plötsligt är jag gift och det har redan gått 1 (ETT!!!!!) år sedan dess. Oh my god!
Men som sagt mest är det ju glädje att tänka på denna dag och den underbara man jag fick. På lördag skall vi fira!
Är ju egentligen söndag som är rätt dag men då fyller min brorsdotter oxå så vi får la lägga lite krut på henne den dan.
så vi kör nog lite firande hela helgen.
Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-01 20:45:49 följande:
Hurra!!! Grattis!!!! Vad skönt med förstående kvinna (antar att det är chefen?? )
Oh vad roligt!!
Hvidis, pruttfisen??? Charmigt smeknamn.
Skönt att höra att det går bra.
Vad är skillnaden på de olika vattensorterna?
Orkar knappt kommentera.
Tyvärr är det nog så på många ställen. Men det gör det ju inte lätt för kvinnor i "fel" ålder att få jobb.
Maken har för övrigt en chef som tycker det är fruktansvärt löjligt att männen skall vara hemma med sina barn. Tror faktiskt mannen drar sig för att berätta för honom att vi skall ha barn (alla andra på jobbet vet) och att han tänker vara hemma lika mkt som jag. Men han har ju lagen på sin sida.
här spamar jag för full. Men har ju en rolig nyhet också!!
vi har varit på UL nu. Var roligt att se den lill*, en livlig liten en. Allt var bara bra efter vad BM kunde se.
BF är nu 27 januari och jag är i v 18+6 enl. UL, jag trodde 18+5 så skillnaden var ju inte så stor.
Ja UL var verkligen häftigt. Är så kul att se spillevinken och veta att denna lilla varelse har vi två skapat. Mirakel om något. Och jag forsätter att tänka på den som en hon. Försöker få in tankarna på att det precis lika gärna kan vara en han men hjärnan vägrar acceptera.
Bruttan har det inte gått 2v snart så att ni skall åka till BM och kolla läget?
Hur går det med din syster förresten?
*visslarmediplussarmelodin*
Nej hörrni, jag kom sent till jobbet pga av UL och har varit ute på lunch så jag hinner itne kommentera på allt vad som skrivits här istället skickar jag en kram till alla.
Kom genast att tänka på en historia som jag fick skickat till mig idag.