I vått och torrt och väntan
Åååååhh! Håller tummarna för att alt går bra och att det inte blir så hemskt som det faktiskt låter.. Kraaam!
Åååååhh! Håller tummarna för att alt går bra och att det inte blir så hemskt som det faktiskt låter.. Kraaam!
Jepp! jag kommer blomman!
*kramar lanovia*
Var klara med vagnen och jackor och skulle gå ut, men ester var så trött att hon grät nästan `detgöront` gråtet. Så, av med jackan och upp med ungen... nu ligger hon här och halvsover. hon vaknar bara av att ögonen stängs... lilla pluttan... nynna nynna
bebisar också...
lanovia 08 skrev 2009-10-27 20:40:08 följande:
låter som om tressen vid spolningen satt sig i ryggen ninnnis. lägg dig på alla 4 och skjut rygg och krumma 10ggr långsamt. sen ner på rygg och dra upp knäna och vagga från sida till sida. det brukar hjälpa.
Ja, du Lanovia. Vad du har i vänta...
Ditt humör... det känner jag igen. Man vänjer sig till sig själv efter ett tag... Oj, vad raaasande jag kunde bli när jag var gravid och så ledsen! Men du, läs Ingis inlägg igen, för det är så sant som det står skrivet. *ENOOORMKRAAAM*
Jag har nästan fått imig frukosten också... och kramp i vänster arm. Hon vill BARA ligga och sova där just nu... aj aj aj
Lanovia-stumpan... komihåg att fotografera dig och din mage mycket, för när magen är borta kan man titta på bilderna och säga Åh, vad fin och kvinlig jag var. Något som man inte alls kände sig stor och svullen och otymplig. Men just nuär du kvinligheten personifierad - en gral, det gillade jag. en gral kn väl inte renovera hus? den får huset renoverat. Lite primadonnafasoner får du lära dig att njuta av... Om några månader är det inte du som får upmärksamheten och omsorgen längre, En annan primadonna/primodon kommer alltid först.
Bra handskakning ingis. Det är nästan så man får göra för att komma igång igen.
Låg i sked med maken igår. Stelt som bara den. kändes jätte konstigt. Efter 5 min flytade vi lite på oss och klick, så föl kropparna på plats i varandra igen. Så härligt att bara ligga där i hans famn, på ett nytt sätt. Oj vad allt förändras...
spaaammmmm!!!!