• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden

Morgonspam!

Blommis, du har en supercool grabb...men det var iofs förväntat....äpplet faller ju inte långt från trädet ju!
    Du är så jäkla effektiv o får så mkt gjort....blir sugen på att bara kidnappa dig o placera dig i vår lgh o hoppas på att du fortsätter röja!

Hvidis: Gulligt av IKEA-killarna att vänta med er leverans ngt! *mumsar på pizzabulle* O skönt att maken kom hem o pysslade om dig! Tycker synd om dina fötter...men snart så slipper du dem! Tänk...sista dagen när ni bara är 2....åååå guuuuud nu börjar jag lipa......snart är ju lillmuffin här!!
    7 veckor tillsammans....va härligt....maken kommer bara att vara ledig 2....så jag kommer nog in till Malmö o myser med er ofta!

Ankis: 7+0....åååå så fort tiden går! Hur mår du nu? Har ni kikat på fler hus?

• ingenjörsbruden
    Jaaaaa det är liiiiiite synd om min make....det är lite väl mkt klös (höhöhöhöhö) i mig ibland! Speciellt nu när hormonerna sprutar ut genom öronen!

Blommis: Kör försiktigt!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-08-18 08:48:10 följande:
    Hej tokiga töser!Skrattar så åt era inlägg!Väntar med spänning på Ninnnis BIM!!!V 7+0 idag Hur går det för er andra? Tyckte det plussades hejvilt men sen inget mer?!
    Vi kanske ska ha en lista med BF i trådstarten kanske?
    Vågar vi det?
  • Ankan80

Nä, jag tycker nog inte det. Blir kanske jobbigt för de som inte plussat

De får vara bättre på att uppdatera själv helt enkelt.

Jag mår illa på förmiddagarna o vid lunch. Inte så mycket på kvällen, än iaf.

Men jag har blivit förkyld igen. DET är störigare.

ingenjörsbruden skrev 2009-08-18 09:09:38 följande:
    Vi kanske ska ha en lista med BF i trådstarten kanske? Vågar vi det?
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-08-18 09:11:50 följande:
    Nä, jag tycker nog inte det. Blir kanske jobbigt för de som inte plussat De får vara bättre på att uppdatera själv helt enkelt.Jag mår illa på förmiddagarna o vid lunch. Inte så mycket på kvällen, än iaf.Men jag har blivit förkyld igen. DET är störigare.
    Ja det har du rätt i.....det är nog bäst att försöka hålla de små grå aktiva istället för en lista i trådstarten.

Förkylning suger.... Hoppas du blir av med den snart.
    Du har inte varit ute o slitit för mkt i trädgården väl?
  • passionsblomman

Hvidis: du kommer inte hinna sakna magen-du kommer nämligen att ha fullt upp att hantera chocken över vad som händer med dina BRÖST. Jädrar i min låda! Jag ssssstod bara och stirrade på mig själv och det går inte att beskriva hur de känns när mjölken runnit till.
    Det är där all action kommer att var nu framöver.

Magen, den lär du ju vilja ha ifred ett bra tag efter snittet gissar jag.

BRA att maken ska vara långledig, så du kan få slippa alla lyft och så.

• Ankan80

Nädå!

Och förresten inga nya hus på G heller....

ingenjörsbruden skrev 2009-08-18 09:17:05 följande:
    Ja det har du rätt i.....det är nog bäst att försöka hålla de små grå aktiva istället för en lista i trådstarten.Förkylning suger.... Hoppas du blir av med den snart.Du har inte varit ute o slitit för mkt i trädgården väl?
  • andbeyond

*kramar till alla fina tjejer* (nåde den som inte räknar in sig själv här!)

Jag läser men har mkt i huvudet så hinner inte kommentera så mkt. Idag sitter jag och dubbelkollar bokningar inför bröllopsresan på måndag samtidigt som jag försöker se till att allt annat på listan är klart. Jobbigt att planera för hur man ska klä sig på Hawaii

Svar på tråden I vått och torrt och väntan