ingenjörsbruden skrev 2009-08-18 13:04:49 följande:
lanovia 08 skrev 2009-08-18 12:43:25 följande:
Nä men en stor jävla fot i arslet på din svärmor....SKITsamma om hon sa det i välmening.....det har hon ta mig fan inget att säga till om....o om jag inte misstar mig så ingår kärringjäveln i samma generation som min mamma o då kan vi nog snacka om anorexia (skulle ju vara så smala som filmstjärnorna) innan det fått namn.....FAAAAAN va förbannad jag blir!!!! Om det var någon som missade det....hahhahaa....Visst tusan ska man inte överdosera Marabou helnöt eller dyl...men om man äter yoghurt eller frukt, lagad mat o inte en massa skräp så ska du inte ha dåligt samvete.Men OM din svärmor menade mängderna vid måltiderna....så ja....det är bättre att äta fler mindre mål än bara 3 stora om dagen...men du som tränar har ju koll på det tycker jag det verkar som!
Guuud vilket argt inlägg...VEM har skrivit det?!
Sicket jävla rivjärn jag är ibland.....
Här reste jag def ragg direkt o började fräsa o spotta direkt....kröka rygg gick lite dåligt med kulan på magen...hahahah!
Fjällbruttan: 5 dagars läsande att ta igen....ojojoj!
Förkylning borde förbjudas....speciellt de sega som man knappt blir av med.....suck! Men hallå....GIKT?! E inte det samma som reumatism?!
Men vad får man för hjälp då? Medicinering eller? Hur yttrar det sig? Ont i leder eller?