• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fjällbruttan

Hvidbrud skrev 2009-08-18 21:52:58 följande:
    Hej!Lååång dag... Mååånga inlägg att läsa och en kanelbulle som står och väntar på mig, så jag fattar mig kort. (har bara 2h och 10 min kvar att äta på ) (jag äter massor när jag är hungring och jag har "bara" gått upp 18kg... Hälften går jag nog ner i morgon )8.30 har vi tid!!! Vid 10-10.30 har jag nog blivit mamma!!Shiiiiiittttttt!!!!!

Gud så spännande!!
    Hoppas du kan sova liiite inatt
    Ska bli så spännande att höra om lillmuffin sen, och ta det lugnt första dagarna, och NJUT!!!!!

Mamma Hvidbrud

Kramar i massor till dig och lillmuffins och till mannen förstås och lycka till!

• andbeyond

KRAMAR och Lycka Till Hvidis! Ska bli såå roligt att få höra om lillmuffins!

• Villemoa

Ååååh Hvidis, imorgon förmiddag är du MAMMA!! Ska tänka på er Nu gör sig hormonerna påminda igen...*sitter här och grinar*

Lycka till och kramar i mängder till er alla tre!

• passionsblomman

Hahaha! Det är skönt att det finns fler hormoncases här som sällskap!
    Villemoa skrev 2009-08-18 22:23:01 följande:
    Ååååh Hvidis, imorgon förmiddag är du MAMMA!! Ska tänka på er Nu gör sig hormonerna påminda igen...*sitter här och grinar*Lycka till och kramar i mängder till er alla tre!
  • Ninnnis

Iiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh, Hvidis!!!!

Ser fram emot att få önska Lillmuffins välkommen till världen! & kram & lycka till!!!!!!

• Ninnnis

Fick idag reda på att en av mina bästa vänner är gravid! Det var inte jätteplanerat, men hon är en av de männinskor jag unnar det allra mest. Hoan var dessutom inte säker på att hon kunde bli gravid, så därför är det är extra kul. Jag passde så klart på att fälla en glädjetår samt gnugga lite extra på hennes mage när vi kramades

Bruttan, desto större anledning att plussa då

Nu måste jag skynda mig att packa träningsväskan och ta en dusch så jag kommer i säng någon gång.

Jag fick förresten beröm av chefen idag för mitt arbete i projektet (hon är också med i projektgruppen) *lite stolt*

• Hvidbrud

Tack tjejer! Nu är väskorna packade och jag ska vagga till tåget om en kvart!
    Vi hörs! Hemma fredag om allt flyter på!
    *kraaaaaam*

• Daa

JAAAA!
    Lycka till. Vi väntar och tänker på er idag!

Hvidbrud skrev 2009-08-19 06:40:23 följande:
    Tack tjejer! Nu är väskorna packade och jag ska vagga till tåget om en kvart!Vi hörs! Hemma fredag om allt flyter på!*kraaaaaam*
  • Daa

*vinkar till alla*
    Nu säger samvetet att jag ska logga ut och börja jobba.

Önskar er en god morgon.
    Kram!

• lanovia 08

Wihhh!!! Idag är idag! En titt på klockan säger mig att Hvidis med make nog är rätt nervösa nu om 1h (!!!!!) har de tid. Snart är de föräldrar! *sällar mig snabbt med Villemoa och börjar torka ögonen*

Jag minns så väl när Hvidis plusade, hennes misströstan efter MF. Jag berättade för maken (som av någon anledning var måttligt intresseread ) att nu har de nog lyckats och att det var så tragiskt med deras MF. Och nu har det alltså gått 9 mån och lilla tjejen skall ut! *gråter lite till*

Shit, så fastnade jag här även denna morgon. Måste börja jobba bums! Skriver mer sedan. Var bara tvungen att få ur mig ivern.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan