• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

Denna gången är det värst om morgonen. Idag var det särskilt jobbigt. Blir ju inte bättre när man är förkyld

Men på eftermiddagen känns det helt ok...så det kunde ju varit värre....

*kram tillbaks*

• Leksi
    Sonja68 skrev 2009-08-19 11:42:45 följande:
    Nä, verkligen inte!! Ta't lungt du, du ÄR gravid. Och tvivlar du, gör ett gravtest igen
    Tror faktiskt jag ska ta dig på orden och göra ett till test imorgon bitti innan jag ringer MVC...
  • Leksi

Hm, kom på en sak... Vad har ni för väder nere i Malmö/Köpenhamn idag? Jag tänkte på Lillmuffin & vad hon får för välkomnande till den här världen... Här uppe i Stockholm är det i alla fall strålande sol idag & det känns ju som ett gott omen!

• Daa

Hej Leksi! Nej, gick lättare i morse (men fortfarande inte lätt. När jag tänker efter blir det aldrig lätt ) så det verkar ha vänt (men strax innan lunch, däremot... Då stillade sig alla kugghjulen i huvudet och musklerna ville inte vara sådär alerta )

Hur går det för dig? Känner du av gravidtrötthet också?

Leksi skrev 2009-08-19 11:42:04 följande:
    Hej Daa! Var det lika jobbigt att gå upp imorse?
    *ger Ankan en till kram*
  • Daa

Nu blir jag ivägskickad till lunchrummet av en arbetskamrat. Vet inte om det är av omtanke om mig eller att han fruktar mina hungerkravaller

• Ankan80

Hur långt är du gången förresten Leksi?...så vi får ha koll på även dig

• Ninnnis

Messade med Hvidis i morse när hon satt på Kastrup och väntade på tåget (och påstod sig vinka till mig ) Jag bad henne höra av sig så snart hon orkade, men det kan nog som sagt ta någon dag... Spännande!

Kram till trötta och illamående tjejer! Och till dem som mår bra också, förstås!

• Leksi
    Ankan80 skrev 2009-08-19 11:52:06 följande:
    Hur långt är du gången förresten Leksi?...så vi får ha koll på även dig
    Ja du, min kropp betedde ju sig så konstigt här i sommar, inga utslag på ÄL och liknande. Men om jag utgår från hur första cykeln var efter p-piller stoppet så är jag i vecka 8+0 idag! Alternativt, möjligtvis en månad kortare, ska bli spännande med UL så småningom...

Nej Daa, med tanke på hur lite jag sover så tycker jag att jag är förvånansvärt pigg! Däremot rätt yr till och från.
  • Ankan80

Oj, hoppsan ....då passar du bra in i vår "skala"
    Förstår att det skall bli spännande. Du måste ju få ett tidigt UL i sånna fall?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan