• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Leksi
    ingenjörsbruden skrev 2009-08-19 15:08:55 följande:
    Inget vidare att inte ha att göra....hoppas att det bara är lite "eftersemesternsegt" Jag har eg en hel del att göra...men är "påsluttampengravidtjockosegihuvude tofåringetgjort*
    Och jag är dagen-innan-semestern-seg-och-har-ingen-lust-att-ta-tag-i-någonting-gud-vad-klockan-går-långsamt-och-ute-skiner-solen...
  • Ninnnis

Visst är det häftigt! Hon messade igen, jag citerar: " --- men oj vad trött man kan bli... Kanske är det morfinet... "

Super-Hvidis! (och Batman, det måste ju bara bli en Stålbebis!)

• Ninnnis

Och jag är "så-glad-att-jag-äntligen-börjar-få-mer-att-göra-igen-efter-sommarlugnet"

• ingenjörsbruden
    Leksi skrev 2009-08-19 15:12:16 följande:
    Och jag är dagen-innan-semestern-seg-och-har-i ngen-lust-att-ta-tag-i-någonting-gu d-vad-klockan-går-långsamt-och-ute- skiner-solen...
    Ahh det kanske är det jag är....

Ninnis: Helt klart en stålbebis!
    hahahahaha....superenergiskaSuper-Agent-Ninnis!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-08-19 13:30:27 följande:
    *smiter in i smyg och kollar händelseutvecklingen snabbt innan sambon märker att jag inte städar*HURRA HURRA HURRA HURRA!Ett jublande leve och trumpeter och fanfarer för lillmuffins!VÄLKOMMEN lilla gumman!GRATTIS Hvidis och Batman! *lättnad att allt gått bra*Tjoho vad underbart!!!!*kutar ut och ser mycket upptagen ut igen*
    Hahahaha men det är ju ett MÅSTE att hålla lite koll på tråden...FÖRSTÅR inte herr Blommis hur mkt som du måste läsa igen sen annars?!
  • Daa

*busloggar in på arbetstid *

HURRAAA för Lillmuffin och hennes familj!

Åh, så underbart roligt!

Ninnnis skrev 2009-08-19 12:23:26 följande:
    Fick precis mess från superkvinnan Hvidis!!!! Lillmuffins är 52 cm lång och 3400g, en lång och slank bebis, med andra ord, precis som sin mor Allt har gått bra, de ligger och småsover... Välkommen, Lillmuffins! *vinkar och hjärtar*
  • lanovia 08

Men snart är det din tur Ingis! Hur länge till jobbar du? Sista veckan nu? Varför kan jag aldrig hålla reda på infon, rör ihop allt hela tiden....

ingenjörsbruden skrev 2009-08-19 15:08:55 följande:
    Inget vidare att inte ha att göra....hoppas att det bara är lite "eftersemesternsegt" Jag har eg en hel del att göra...men är "påsluttampengravidtjockosegihuvude tofåringetgjort*
  • lanovia 08

nu skall jag snart ta min huvudvärk och gå hem. Har verkligen inte tid med huvudvärk ikväll. Mina föräldrar är här o vi skall få hjälp av snickarpappa med inköp till staket och förråd.
    *simsalabim och hvuvudvärken var borta*

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-08-19 16:03:25 följande:

Men snart är det din tur Ingis! Hur länge till jobbar du? Sista veckan nu? Varför kan jag aldrig hålla reda på infon, rör ihop allt hela tiden....
    Jobbar nästa v osså..... O jag vet hur svårt det är att hålla koll!

*trollar bort lanovias huvudvärk* Drick mkt vatten!

Nu far jag hemåt!!!

Ses i morgon!
  • Fjällbruttan

Supergrattis till Mamma Hvidis, lillmuffin och stolta pappan!
    Skönt att höra att allt gått bra!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan