• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Sonja68
    Leksi skrev 2009-08-19 11:25:41 följande:
    Ja, snart kommer jag nog somna av ren utmattning! Tur att det här är sista arbetsdagen på ett tag. Vi har semester fr.o.m. imorgon och hela nästa vecka. Nice!! Nä, framför allt har jag väldigt svårt att ta in att det skulle vara sant. Skulle verkligen vilja få det bekräfat genom ett VUL eller något, då först tror jag att jag skulle våga ta in det och glädjas till fullo. Jag är så klart superglad nu också, men är livrädd för att de ska säga typ "nähä, du är ju inte gravid, hur kunde du tro det?" när jag kommer till MVC... Ska ringa dit imorgon och höra vad de säger.Vad himla bra att din man kan ha med sig hunden på jobbet! Det är ju helt perfekt! Fördelen med en vuxen hund är ju att ni slipper all "potträning" (nu står det still i mitt huvud - vad kallar man det på hundspråk?) och den kanske är ganska så fostrad också när ni får den? Spännande!! Ingis, skriva en lista... ja det kanske är lika så bra! Jag är bra på det *funderar på varför jag inte kommit på det själv*, har redan en lååång lista med saker vi ska hinna med på semestern.Kram Blommis så här i uppbrottstider. Har ni bestämt när flyttlasset går för dig och sonen?
    Hihihi, Leksi som jag känner igen mig!
    Jag kunde inte heller tro att jag var gravid. Gick och oroade mig hela tiden. Trodde BM skulle skratta ut mig osv. Så jag gjorde gravtest titt som tätt, bara för att få stirra på det där plusset och stilla min oro. Tror de flesta känner så där
    När man "pottränar" hundar så försöker man få dem rumsrena, by the way, fniss.
    Ninnnis så kul med vovve. Jag är själv hundmänniska sedan barnsben, men sedan hösten 2004 är jag "hundlös". Men förr eller senare så blir det väl vovve igen misstänker jag. Eller kisse. Eller både och...
    Den senaste hunden som jag hade med mitt ex (som vi skaffade efter att vi gift oss) blev faktiskt ett rätt bra träningsobjekt inför att bli mamma. I alla fall för mig.
    Hunduppfostran och barnuppfostran bygger på samma grundstenar faktiskt
  • Leksi
    Ankan80 skrev 2009-08-19 11:28:35 följande:
    usch, jag sitter här på jobb och försöker undvika klökas ....för det är rätt så avslöjande
    Mår du väldigt illa? *stackars*
  • Daa

HIHIHIIIII, Hvidis! Åh... åh... *saknar ord*
    *torkar några tårar* KRAM på er!
    vill också veta nununununuuu.

Leksi: känner så mycket igen den där tanken inför besök till MVC. Trodde de skulle säga "men LILLA gumman, du är ju inte gravid" Det går bra. Plus=plus, säger de som vet

Ninnis: åh, en liten valp. En attackvalp till agent Ninnis

Ankan: kram på dig. Jobbigt att låtsas som ingenting

Blommis: smart att ha med bilder. Säkert en och annan som önskar att de sett huset först...

Ingis: så gulligt att battingen blir lugn när du klappar på den genom magen. "martyr och stålkvinna"

• Leksi

Tack Sonja, då är det inte bara jag då?

• Sonja68
    Daa skrev 2009-08-19 11:39:04 följande:
    *vinkar till Sonja*
    *vinkar tillbaka*
  • Leksi

Hej Daa!
    Var det lika jobbigt att gå upp imorse?

• Sonja68
    Leksi skrev 2009-08-19 11:40:42 följande:
    Tack Sonja, då är det inte bara jag då?
    Nä, verkligen inte!! Ta't lungt du, du ÄR gravid. Och tvivlar du, gör ett gravtest igen
  • passionsblomman

ÅåååH! Kan inte Hvidis sms någon snart så man får veta! Jag blir galen av otålighet!

(jag fattar mycket väl att de kan ta ett par dagar innan vi vet men ÄNDÅÅÅÅÅÅ)

Svar på tråden I vått och torrt och väntan