• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-08-19 10:30:36 följande:
    Detta är en förutsättning för oss eftersom maken ska ha med hunden på jobbet.
    Ska den få lov att tugga på anställda som inte sköter sig?!
    Kolla med facket först...kanske?!
  • ingenjörsbruden

Leksi, jag hade osså mkt tankar o funderingar o kom på grejor som jag ville kolla osv i början av graviditeten....skriv lista säger jag bara...efter bröllopsplanering så sitter det nästan i ryggraden....jag kände iallafall att fick jag ner tankarna på pränt så rensades hjärnan o det gick bättre att sova.

• Ninnnis

Om maken hade fått bestämma så hade den nog gjort det...

ingenjörsbruden skrev 2009-08-19 10:33:18 följande:
    Ska den få lov att tugga på anställda som inte sköter sig?! Kolla med facket först...kanske?!
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-08-19 10:37:48 följande:
    Om maken hade fått bestämma så hade den nog gjort det...
    Moahahahahhahaha! *gnuggar händerna o ser riktigt elak ut....hheheheheeh...nuuuu ska lilla vovven få tugga!!! *
  • Fjällbruttan

Tänk... nu ligger Hvidis och snusar på bebisdoft.... åhh .. vill också!!!
    Så underbart

Ska umgås med nyplussad väninna idag, hoppas hon smittar

• ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2009-08-19 10:48:40 följande:
    Tänk... nu ligger Hvidis och snusar på bebisdoft.... åhh .. vill också!!!Så underbart Ska umgås med nyplussad väninna idag, hoppas hon smittar
    *håller tummen o gnuggar tangentbordet mot magen för lite extra graviditetsbaciller till alla som vill ha*
  • passionsblomman

Jag har lite temperament och humör av och till...

HVIIIIIIDIS!!! Tiotusenmiljoner tankar och kramar och och och...

...och KRAAAAAMAR till dig och din FAMILJ!!!

Alldeles galet och helt underbart och spännande. Vill veta nu nu NU hur allt har gått!

Själv har jag stått på skolgården och lipat-precis som jag ju redan visste att jag skulle.
    GÖMDE min telefon dessutom så jag inte kunde fota som jag hade tänkt.

Jag har numera prospektet på nya huset i en plastficka i väskan så man kan visa vad det är som gör att vi drar.

ALLA bara gapar över huset...
    ingenjörsbruden skrev 2009-08-19 09:33:23 följande:
    Lika arg som jag blev! Hahaha lanovia...om vi skulle råka på din svärmor så hade hon nog fått sig ett par rejäla utskällningar så hon aldrig hade blivit sig lik igen....hahahahaha!
  • Ankan80
    passionsblomman skrev 2009-08-19 11:08:38 följande:
    ALLA bara gapar över huset...
    Klart de gör!
    Det är ju ett drömhuuuuuus!!!!
  • Leksi
    Ninnnis skrev 2009-08-19 10:30:36 följande:
    Leksi, jag förstår att det är många tankar! Hoppas du kan koppla av och sova när det har sjunkit in lite Vi har båda haft hund som barn, men inte sedan vi blev tillsammans. En fördel med att skaffa en "vuxen" hund är att vi då vet lite mer vad vi får, tex att hunden gillar att åka bil, trivs med nya människor, barn etc. Detta är en förutsättning för oss eftersom maken ska ha med hunden på jobbet.
    Ja, snart kommer jag nog somna av ren utmattning! Tur att det här är sista arbetsdagen på ett tag. Vi har semester fr.o.m. imorgon och hela nästa vecka. Nice!!
    Nä, framför allt har jag väldigt svårt att ta in att det skulle vara sant. Skulle verkligen vilja få det bekräfat genom ett VUL eller något, då först tror jag att jag skulle våga ta in det och glädjas till fullo. Jag är så klart superglad nu också, men är livrädd för att de ska säga typ "nähä, du är ju inte gravid, hur kunde du tro det?" när jag kommer till MVC... Ska ringa dit imorgon och höra vad de säger.

Vad himla bra att din man kan ha med sig hunden på jobbet! Det är ju helt perfekt! Fördelen med en vuxen hund är ju att ni slipper all "potträning" (nu står det still i mitt huvud - vad kallar man det på hundspråk?) och den kanske är ganska så fostrad också när ni får den? Spännande!!

Ingis, skriva en lista... ja det kanske är lika så bra! Jag är bra på det *funderar på varför jag inte kommit på det själv*, har redan en lååång lista med saker vi ska hinna med på semestern.

Kram Blommis så här i uppbrottstider. Har ni bestämt när flyttlasset går för dig och sonen?
  • Ankan80

usch, jag sitter här på jobb och försöker undvika klökas ....
    för det är rätt så avslöjande

Svar på tråden I vått och torrt och väntan