• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

Naaaaw!! *hjärtar*

Ninnnis skrev 2009-08-19 12:23:26 följande:
    Fick precis mess från superkvinnan Hvidis!!!! Lillmuffins är 52 cm lång och 3400g, en lång och slank bebis, med andra ord, precis som sin mor Allt har gått bra, de ligger och småsover... Välkommen, Lillmuffins! *vinkar och hjärtar*
  • Ankan80

Jag har ju nyss börjat nytt jobb. Därför jag inte vill berätta än
    Provanställd tom siste nov...magen lär ju synas innan...

Listan till Daa:

Leksi 8+0
    Ankan 7+1
    Grå Katt 6+1
    Villemoa 5,1

• Leksi

Åh välkommen till världen Lillmuffins!!!! En stor bukett underbara blommor till de nyblivna föräldrarna!! Så skönt att allt gick bra! KRAAAAAMMM!!

• ingenjörsbruden
    Hahahaha inte sant va ni skriver!!

Fick osså ett sms fr Hvidis mitt i lunchen...o somjag började böla!! Tur att det var de kvinnliga kollegorna som har barn sen innan...hahahahaha!

Supergrattis till superkvinnan!!!!

Ankis: Huvaligen...hoppas att illamåendet lugnar sig.... 'Det får väl bli lite bylsiga kläder fr sept-nov då eller?1 Så du får fast först.....nä men det är rätt juste o berätta innan...oj va kluven jag blev....?

Här i södern är det soligtsoligtsoligt på lillmuffins födelsedag! 23+ o knappt någon vind! Kan inte bli bättre!

Lanovia: vågad dig inte att tycka synd om henne..*hötter med fingret*... jäkla kärring.....*morrar fortfarande*
    Hoppas innerligt att tanten fick väldigt dåligt samvete för DET har hon verkligen gjort sig förtjänt av!!!
  • Ankan80

Gaaahh..här är så tråkigt på jobb...har inget att göra....inte de andra heller

Kanske bara blir 6 mån här

• passionsblomman

*smiter in i smyg och kollar händelseutvecklingen snabbt innan sambon märker att jag inte städar*

HURRA HURRA HURRA HURRA!

Ett jublande leve och trumpeter och fanfarer för lillmuffins!

VÄLKOMMEN lilla gumman!

GRATTIS Hvidis och Batman!

*lättnad att allt gått bra*

Tjoho vad underbart!!!!

*kutar ut och ser mycket upptagen ut igen*

• andbeyond

Stort Grattis till Hvidis och hela familjen! Så härligt!!

Solen strålar verkligen som en tok idag på lillmuffins födelsedag, så himla passande!

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-08-19 13:23:52 följande:
    Gaaahh..här är så tråkigt på jobb...har inget att göra....inte de andra heller Kanske bara blir 6 mån här
    Inget vidare att inte ha att göra....hoppas att det bara är lite "eftersemesternsegt"

Jag har eg en hel del att göra...men är "påsluttampengravidtjockosegihuvudetofåringetgjort*
Svar på tråden I vått och torrt och väntan