Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Lanovia, ja nu behöver han bara jobba klart sin uppsägningstid, och den kortade de med en vecka på hans nuvarande jobb. Han har ju berättat att vi flyttar, för ett bra tag sedan så de har hunnit söka nytt folk som står ganska redo. Nu jobbar han september ut, så det blir bara från den 18/9 som jag blir ensam därnere med sonen till den sista.
    Det är ffa bra för sonen, som jag tror anpassar sig till det nya bättre om vi alla är där.

Oj vad mycket tårta det var hos er igår!

• passionsblomman

Ja, hemma har man ju luuuugn och ro.
    Ninnnis skrev 2009-09-07 08:40:49 följande:
    Nä, det får han klara själv Jag är på jobbet... Hans plan är att burka hemma och köra snabbt in till sjukhuset och lämna in det.
  • passionsblomman

Hahaha!
    Hundar kan störa vid de mest intima tillfällen, eftersom de alltid tycker att de självklart också ska vara med...

Ninnnis skrev 2009-09-07 08:46:48 följande:
    Ja, om inte vovven sitter och väntar otåligt utanför...
  • passionsblomman

*ser en mkt störd make innanför toadörren som säger"TYST" upprepade ggr utan någon som helst effekt på ylande vovven*

• passionsblomman

Ja just sådär ja!

lanovia 08 skrev 2009-09-07 09:08:41 följande:
    Den kan jag skriva under på.Vår hund som annars är totalt portförbjuden i sängar hoppade en gång upp till oss. När det vi myste som mest kände jag helt plötligt något ludet mot benet, tittade ner och där satt vovsingen. Haha lite förvånade och fulla i skratt blev vi.
  • passionsblomman

Det är en helt absurd situation och alla sitter och låtsas som absolut ingenting.

Fast min sambo har växlat några förstående ögonkast och ett halvgenerat flin med några vid det här laget. Första gången ville han bara dö.

Jag var med på sjukhuset den gången för vi skulle vidare på andra ärenden sedan, men jag hade vett att sätta mig i ett annat, mer allmänt väntrum, där det var blandat vart folk sedan skulle.
    Ninnnis skrev 2009-09-07 09:18:00 följande:
    Maken ringde precis, mission completed Vi fnissade lite åt det komiska i situationen att ett antal män med fyllda burkar sitter i ett väntrum och skruvar besvärat på sig Alla var ensamma utom en ung kille som hade flickvännen med...
  • passionsblomman

Men ååååh!

Och de får väl SE TILL att fixa en tid helt sonika. Så jäkla lång tid tar det dessutom inte. Det kan de fixa.

Inte gör det ont heller för den delen.

Ninnnis skrev 2009-09-07 10:24:26 följande:
    Nu har jag avbokat spolningen på onsdag. Det är bara att invänta indianj*vlarna och hoppas att de har lediga tider mellan dag 3 och 12 sen.
  • passionsblomman

Uj uj, nu stängs sajten snart i flera timmar...

..kanske är det då jag ska greja lite i förrådet med en del väldigt opackade saker.

• passionsblomman

Ankan, vad kul med inskrivningen och jag förstår verkligen att den sista som vill se rosa i trosan är du!
    Men, det behöver ju verkligen inte vara något alls. Jag blöder pyttelite ibland efter inseminarierna tex.

Ninnis, man kan ljuga vita lögner om tandläkaren -eller varför inte veterrinären numera!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan