Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Daa: GRATTIS GUMMAN PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!

Hurra hurra hurra hurraaaaa! *lämnar över ett fång med rosor*

Jaahapp...ingen som hört ngt från Ingis???

Själv ska jag vila axlarna, för jag har varit på massage och skrikit för fullt när hon tog itu med mina hemska muskler och muskelfästen.

Nu är det fotboll!

På en kanal jag HAR!!!

• passionsblomman

HA! Det var fruktansvärt för när hon masserar så går hon på rejält, så det gör så ont att man håller på att gå åt!

MEN efteråt är det skönt, för det hjälper och nu kan jag röra nacken mycket mer än före behandlingen.

Synd bara att jag hade behövt typ 5 ggr istället för EN.

Måste leta rätt på en ny massör i Småland. Och att matcha den här ryska kvinnan blir inte lätt, för hon är jätteduktig.

Jenny står brud 090801 skrev 2009-09-09 19:23:49 följande:

Låter skönt med massage blomman! Det var du värd!! Är oxå nyfiken på hur det går för ingis... undra om den lill* tittat ut än
  • passionsblomman

Plågsamt är verkligen ordet. Jag skrek "NEJ NEJ! Jag går hem!"
    Och det är smärta smärta smärta när hon med minutiös träffsäkerhet letar rättt på hemska ställen precis överallt.

Daa skrev 2009-09-09 20:34:24 följande:
    Jag fick massage i söndags. Det var plågsamt, för hon lyckades verkligen hitta alla ömma punkter och stanna där länge. Men, precis som för dig kunde jag röra nacken mycket mer efteråt.
  • passionsblomman

Huvudsaken är att det onda man hade innan är bättre efteråt!
    Jag är ju rejält uppfuckad i mina muskler ibland, så då blir det ett hästjobb att ta hand om.

Sedan tycker man ju att olika saker gör olika ont och jag får lätt för mig att jag är sjåpig, men hon säger "nej nej, micket ont för dej i moskler dom er djettespenda!"

Daa skrev 2009-09-09 20:44:03 följande:
    Då var hon som masserade mig ganska snäll, med andra ord.
  • passionsblomman

Jag tror att det är något med hennes Ryska ursprung som gör att även när jag säger sluta så fortsätter hon ändå! "Pyttepyttelite jag MÅSTE" säger hon!

I armhålan gör det ju blåont!
    Daa skrev 2009-09-09 21:02:05 följande:
    Ja, det är ju huvudsaken. Jobbigt att du får så stora spänningar.Hade inte så väldigt mycket spänningar i ryggen. Värst var det kring armhålan (vad är det för ett ställe att vara spänd på?). Där fick hon bara hålla på en liten stund innan jag blev tvungen att be henne sluta. Nacken var också väldigt öm.Lär behöva göra om det där...
    Ha en fin kväll, tjejer.
  • passionsblomman

Ore: klart du var!

Vi håller på att vänta ihäl oss av nyfikenhet här!
    Det vore ju skitkul om BF prickades just vid ett sådant datum.

Fast allra mest hoppas jag att hela lilla familjen mår bra och att allt är klart nu eller snart iallafall!

Åååh vad pirrigt det är!

• passionsblomman

I Oskarshamn eller Mönsterås, så Nässjö är nog lite långt.
    Tack i allafall.

Och välkommen hit förresten, har jag nog inte sagt till dig!

EmMagnus skrev 2009-09-09 21:36:55 följande:
    Vart i Småland? Jag vet en superbra i Nässjo!
  • passionsblomman

ÅÅÅÅÅÅÅH herreguuuuuuuuuuuuuud! Åh vad roligt !!!*hoppar omkring*

Och vilken lättnad det alltid är när allt är "väl men trötta"

Skrev hon inget klockslag så vi vet om datumet höll???

Ninnnis skrev 2009-09-10 08:33:35 följande:
    Fick precis följande mess från vår superwoman Ingis:"Hej! Nu har äntligen vårt bus kommit till världen! En liten tös 52 cm o 3470 g. Allt väl men trötta. Skicka kram till alla!"
Svar på tråden I vått och torrt och väntan