I vått och torrt och väntan
Kollar du inte Idol människa???
Kollar du inte Idol människa???
När fredagsfinalerna börjar är min höst inbokad vad fredagskvällar beträffar. Jag är en riktig Idol-nörd. Och så dags i tävlandet så kan de ju sjunga också, för pinsamhetsmomentet i början är lite för plågsamt för mina öron.
Om det är någon som har lite att göra kan ni ju kolla vad som dök upp i prästtråden helt plötsligt idag! Först fick man ju bli lite barsk och sedan fick jag skratta!
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3519737.html
Lanovia, inte av mig iallafall, jag började bara fundera på det där med vanor och tider och vad frihet är och betyder för oss.
Jag fixar betydligt mer av ospecade dagar än min sambo gör. Han behöver verkligen sitt schema och det är så jäkla bra att han fått jobb härnere redan, för han vore odräglig som arbetslös.
Jag har ett annat lugn i mig där och har dessutom tröttnat på jobb därdet är för punkt och pricka styrt med tidrr. Jag tor jag skulle fixa egenföretagande rätt bra utifrån det, att man vissa gånger får ge benet i flera dygn infr vissa saker, men ibland kanske har mer soft tid då man kan passa på med sådant man annars inte hinner...
Fast det där med konstiga dygnstider som det ninnis beskrev, det får det vara bra med. Jag har jobbat både natt och kväll tidig morgon och allt vad fasen det finns. Man mår bäst av att stiga upp på morgonen och sova på natten. Det är tydligt.
Hejom fejom!
My GOD vad skönt att höra av dig Bruttan! Jag har verkligen oroat mig så jag blev riktigt irriterad över att jag inte har ditt telefonnummer... herregud vilken pärs för din syster och vilken lättnad att höra att det inte var respirator åtminstone!
Jag är inte ett dugg graid, men här funkar cola, choklad, lakrits och rostat bröd anytime...
Vi har lyxat idag min son och jag. Först var jag hos massören, sedan gick vi till affären för "jag ska ha fredagsmyyyys om det så är det sista jag göööör" eftersom de dels hade erbjudande på 3x1,5l cola och jag var TVUNGEN att köpa kattsand, så blev det tillslut jäkligt tungt att bära hem...
..därför var vi ju såklart tvugna att ta en paus längs vägen. Närmare bestämt på samhällets lilla Gästgiveri för en dagens lunch.
Väl hemma dukade vi upp värsta gófikat som vi köpt på konditoriet. Om ni undrar så har min son studiedag och är ledig från skolan idag, så det var läge att iallafall hitta på NÅGON liten mysig sak.
Ninnis, stackars lilla vovven! Men om det där medlet hjälper, tror du inte att det är bättre-även om han skulle bli lite sömnig, än att han ska må illa?
Jag vet vad jag skulle väja för egen del, eller hur Bruttan?
Må illa är pest!
Vilken gräslig bebis ni länkade till! VA!?! Shit jag skulle ha svårt att ta en sådan monsterunge till mig tror jag ärligt talat. Man blir ju rädd för den!
Vad gäller föräldrar och deras åsikter har vi mer och mer kommit på att det ofta är lika bra att säga så lite som möjligt om man inte vill höra en massa negg. Iallafall från sambons ängsliga föräldrar som oroar sig så in i baljan för lilla sonen och lilla mig. Följdaktligenfick svärisarna inte veta ett smack om det här huset förrän köpet redan var klart...
Åh herreminsakpare vilken söt lillanka Ankis!
Hihi!
sakpare? Jag menar skapare förstås...
Detsamma Ninnis!
Själv praktiserar jag min ondska i prästtråden. Där går en galning lös...
Ja.
Du har väl inte glömt att jag egentligen är ond?
...i själva verket är jag så elak att jag får folk att avregistrera sig från BT har jag hört.