• Daa

I vått och torrt och väntan

Hejhej!
    Tillbaka i norr och på jobbet igen.

JÄTTEGRATTIS, familjen Bygg! Åh, vad roligt

Tack för fikastunden, Lanovia (ja, du hade rätt Ninnis (tror jag det var ), Lanovia är verkligen en gullig och trevlig tjej (hon har även en gullig och trevlig hund)).
    Själv var jag i halvkoma efter att ha ägnat halva natten åt att hoppa runt och skrika mig hes till bland annat grymma AC/DC-covers.
    Blev det en trevlig fest, Lanovia?

Tyvärr träffade jag också nån Göteborgs-bacill som envisades med att följa mig hem: sååå seg och snorig nu. *muttrar*

Ninnis: lite surt med pikande danska kollegor, men det kanske du kan bjuda på. Nån gång får du ge igen När matchresultatet stod klart hade alla mina danska kollegor farit tillbaka över sundet, så jag slapp träffa dem.

Villemoa: skönt att det gick bra att träffa bebisen.

Bruttan: hoppas att illamåendet ger med sig snart, det där låter riktigt drygt. Kul med snö! Lite kul iaf...

Ingis: Ja, det är bara att haka på Bellabus idéer.

Nåt mer var det... Men det börjar vara lunchdags.

• Daa

Äsch. Så hade jag knåpat ihop ett långt (ganska) inlägg och vad händer när jag skickar? Error huvva message. *surar*

Nu är jag hungrig.

*vinkar till alla*

• Daa

Skönt att få lite vettig information om vaccinet, Bruttan och Lanovia. Det har varit många olika bud.

Fru Bygg: blev så rörd när jag läste ditt inlägg om första tiden med byggprinsessan *hjärtar*

Ninnis: håller tummarna för massa bebisprylshopping i Ullared för din del.

Hvidis: kul att träffa Ingis och Bellabus. Hur går det med miss Muffins mage?

Sonja: no' var du ta hand om dig.

Lanovia: förstår mig inte på bacillen. Igår var den ganska snäll tills halv fyra då jag blev vansinnigt trött (det varade hela kvällen. Inte ens mat hjälpte). Känns lite risigt idag med... Den kanske inte är från Göteborg. Kanske är den dansk?
    Gulligt av projektledaren, förresten.

• Daa

God morgon!

Skönt att höra av dig, Andbeyond. Tänkte på dig igår. Trist att du inte mår bra. Hoppas att det ordnar sig, vad än det är som fattas dig. *kramar om*

Villemoa: skönt att allt ser bra ut och att ni har så gott hopp om framtiden.

Ankan: mysigt att UL är på gång!

Blomman: tycker mig också ha upplevt att mamma-dotter-relationen kan bli lite komplicerad när det plötsligt är två vuxna kvinnor som ingår i den, oavsett hur mycket kärlek som än ingår (solklart på morgonen )

Oj, hjälp, vilken nysattack jag just fick! *snurrig*

Hoppas ni får en fin dag.

• Daa

Kraaaam, Bruttan. Låter som att fyra dagar isär kan vara ganska välgörande.

Lanovia: det blir en intensiv dag för er. Hoppas det går bra.

Ninnnis skrev 2009-10-15 07:36:05 följande:
    Prosit, Daa!
    Tack, Ninnis. *snörvel*
    Är det bättre i huvudet idag? Tycker dina gårdagsprojekt låter ganska påfrestande att göra med huvudvärk...
  • Daa

Lanovia: förstår dina tankegångar, tror jag, men jag håller med Ninnis. Lyssna på de mer objektiva istället.

Ankan: hoppas att tiden till UL går fort. Tror jag kan förstå dina tankegångar också... (alltså de om att man vill känna rörelser) Kraam.

• Daa

Blommis: bra att du tagit kontakt med gyn. Skönt att de verkar trevliga.

Hvidis: Ester är ett mycket fint namn. Skulle kunna välja det själv åt en lite tösabit, men det är "upptaget" i bekantskapskretsen.

Bruttan: Klämma ner surtanten, det är rätt
    (erkänner att jag är rätt nyfiken på vad som hände) Det låter fint att maken känns som en trevlig prick igen

*försöker hålla uppe tunga ögonlock*

• Daa

Idag upptäckte jag en konstig grej.
    Fick plötsligt en märklig liten smärta strax innanför bröstkorgen på vänster sida. Det kändes som att det nedersta av revbenen hade glidit lite ur läge och tryckte på en muskel. Det har slutat nu, så det är inget jag störs av. Jag kände igen precis den smärtan, så Lilla Hjärnan startade sin process och kom fram till följande: de gångerna jag har känt det där har varit kring ÄL.
    Det måste vara en tillfällighet. Annars är det ju ett jättekonstigt ÄL-symptom. Jag menar, det nedersta revbenet på vänster sida och/eller muskulaturen kring det??

• Daa

Föregående inlägg från mig måste nog betraktas som ett typiskt sånt där spam-inlägg...

• Daa

Och inlägget om spam-inlägg hör väl till den kategorin också...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan