Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

ASG!!!
    "Daa krev:Igår, när jag loggat ut, försökte jag få makens uppmärksamhet och det var ta mig tusan inte lätt. Joggade in i vardagsrummet, gled fram på sockarna och tittade förväntansfullt på honom. Ingen reaktion, han var djupt försjunken i sin bok. Joggade alltså ut utan ett ord och gjorde om hela manövern. Ingen reaktion. Tredje gången tittade han upp och log, men nånstans såg jag den där blicken som tycks säga "men var hon inte normal när vi gifte oss?" Måste ha varit en spännande bok..."

• ingenjörsbruden

Lanovia: Dator...ja jo det är som så att vi måste installer om lite grejor på datorn....har comhem som internetlev...o detta ligger på makens ansvar....men han jobbar på huset...så ja...ehh det har inte blivit gjort...sitter o spammar på hans jobbdator.....igen! Suck!

• ingenjörsbruden

Näpp häpp nu e det färdig spammat för idag!

e bjudna till svärisarna på middag idag.....Busan har sovit nästan hela dagen....hmmm e nog vaken i natt.....hmpf....

Nåja massa till er alla

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-10-24 16:35:13 följande:

Nej här har jag egentligen inte tid att sitta. Vi har varit på Horbach och spenderat lite pengar idag. Fast bara en bråkdel av allt vi skall spendera där. vi har möjlighet att avända maskinen.
    HORbach, Lanovia????????

Hahahahahaha! Sorry!
  • ingenjörsbruden

Fru Bygg: Skönt ni saknat mina galna inlägg!
    plötslig spädbarnsdöd har man sett samband med att barnet haft föt varmt....vi försöker ha vårt bus sovandes i sin egen säng....men ebland e hon lite orolig så då får hon sova hos oss....ligger på en egen kudde sidan om våra huvudkuddar....nära att stoppa in nappen när den åker ut.

Tror osså på att vänja barnet vid de vardagliga ljuden.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan