Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt och väntan

Battingen bor kvar...tror den siktar på den 9/9...
    Magen är stenhård hela tiden nu nästan...men försöker att pyssla o fixa lite...maken är på tomten o jubbar...
    Vill osså jubba...nåja....lär nog snart få mer än tillräckligt att göra..hahahaha.....

Idag står orkidee-dränkning på schemat...o så kanske jag ska sätta in en himla massa papper i pärmar....urk....har dragit mig för det hela veckan...men ja...suck....tänker på Blommis stugröjning o försöker uppbåda lite energi o få jobbat undan....

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:15:25 följande:
    Grattis på era bröllopsdagar Ankan och Lanovia! Jag är här, men å andra sidan tror jag inte någon moderator är online.Å tredje sidan har jag fått support i min inbox av personer jag har stor respekt för här på forumet.
    Klart du har support...du är ju kloka saker du kommer med.....men var försiktig bara så hon inte tar det som personangrepp....
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:20:18 följande:
    Det är ett par på väg hit för att titta på villavagnen!!! Åh vad skönt det vore att få iväg DEN nu då!
    Ohhh jaaaa....*kniper allt jag kan* Hahahaha kanske därför battingen är kvar i magen!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:26:18 följande:
    DEt har hon ju redan gjort.
    Hahahaha...verkar så....men isådana fall så kan du utan problem anmäla henne osså....iallafall för personangrepp....hennes inlägg 38 kan hon stoppa upp någonstans...för det ÄR ett personangrepp....kan hon inte ta en HELT VANLIG diskussion här på BT så får hon kamma sig o hålla sig hemma.

Daa: Ja...man inser det nog inte förrän lite efteråt hur starkt man kan bli påverkad. Skönt att det är vanliga indianer.
    Tror att en månad utan aktivt försök vore bra för er båda.....den som väntar på något gott eller hur?!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:43:45 följande:
    Jaa du Daa, man kan undra över både det ena och det andra där...Roligast är ju ändå att vi har henne som smygläsare och att hon citerar mina inlägg HÄR i den tråden och uppenbarligen tycker att hon har tagit hem någon slags poäng där i och med det.Nu kommer nog de som ska kolla vagnen tror jag!
    Ojdå...då kan HON LÄSA o ta in vad det står?! *Hmmm....mkt förvånad*

Hoppas hoppas det går bra o att ni får ett bra pris!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:47:20 följande:
    NU kom vagnsspekulanterna! Håll tummen!
    *håller!!!!!*

Nu ska jag se slutet på filmen.....snart tillbaka!
  • ingenjörsbruden
    Daa skrev 2009-09-06 11:52:29 följande:
    Tänk så skönt att veta vad som väntar hela kommande månad. Om jag så får alla gravidsymptom som finns, så kommer jag att _veta_ att det inte är något. Om indianerna är sena eller fejkar ett MF, så kommer jag att _veta_ att det inte är något (med reservation för kejkat skydd (tänker då inte praktisera avhållsamhet ), men hur sannolikt är det? )
    Oj, vi ska snart iväg och här sitter jag oduschad! på er.
    Ja av med analyseringshatten en månad...ja...den kan ju vara av ändå....

Avhållsamhet kan INTE vara nyttigt tror jag...hahahahaha!

Nu sitter jag o väntar på svärmor som ska släpa ut mig på en liten prommis....eller ankgång!
    Kan inte gå så fort nu när jag har så mkt förvärkar...men det passar nog svärmor helt ok....

Blommis: Hoppas det går bra med villavagnen!!!!

• ingenjörsbruden

Promis avklarad....gjorde MASSOR av 8or igår...men battingen trivs rätt bra....men vi inväntar Daas födelsedag tror jag!

Vila i värkarbetet?! Den ska UT! Hihihihihi nä men det var ett bra tips....ska prova o se om jag får till övningen utan värkar.

Pappa är stensäker på att det är en pojk...ska bli spännande!

Nu ska vi iväg o mäta sofforna.....måste ju fundera på var de ska förvaras!

• ingenjörsbruden

Hahahaa ja det ska bli spännande att se vad det är för ett litet busfrö!

*ojdå...drar på mig flamskyddande kläder....*
    Ja de man älskar mest har en konstig förmåga att kunna driva en till totalt vansinne ibland.

Hahahaha vilken SYN!
    Hihihihihi tack för det garvet!
    Ja en sådan där pilatesboll har jag funderat på....svärmor har en....men har varit lite skeptisk till att låna hem den....den tar ju så STOOOOOOOR plats!

Skönt att du spyr! (vilken kommentar förresten...hahahahaa)

Lanovia: Låter som ni har/hade ett riktigt mysigt firande av bröllopsdagen....var tårtan verkligen god efter 1 år i frysen?!
    Var rädd om dig o vila! Kan varmt rek TENS-apparat...det är ljuvligt att sätta igång den när man sitter framför tvn på kvällen.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan