Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Godmorgon tjejer. Eller god o god grått o regningt på utsidan och jag är svintrött, men detta skall nog kunna bli en bra dag ändå, tror ni inte det.

Blommis, visst är det så man kan ju inte döpa barnet till t.ex till någon hemskt persons namn.

Fru Bygg jag har samma planer som du, baka och fylla på frysen lite nu innan så man har sedan. (en bra ursäkt till att få baka lite

Ninnis, en tanke som slog mig här omkvällen. Hur går det för dig och ridning? Rider du på fredagar nu?

Leksi, hej vad kul att se dig igen. v13... tiden den går.

Idag går jag in i v 23. Och igår kväll fick maken äntligen känna spillevinken. Hon låg och kickade för fullt i magen.
    Jag skriver hon nu bara för att jag inte kan tänka på det som en han. Det är en hon och så är det bara. En liten Ellen.
    Skulle det inte vara det får vi problem, för killnamn är inte lätt. Igår fastnade vi dock lite för Christoffer.

Anmälde oss till profylaxkurs igår. Och nu skall jag def ta tag i aurora, tårarna bara rann på mig av rädsla för profylaxen efter som den har med förlossning att göra.?????????????

Nej nu skall jag gå o fixa frukost så jag kommer iväg till jobbet någon gång.

• lanovia 08

Blommis jag glömde. Vad bra att du hittade kattungen.

• lanovia 08

Så där ja då har jag tatt mig till jobbet. Ingen annan som vaknat ännu?

Eller jo Ninnis ser ut att vara online.
    Ninnis, vad jag har förstått så är du o jag båda väldigt nyfikna så du blir nog inte så förvånad nu; jag vill också veta vad ditt favvonamn är.

• lanovia 08

Maken, ja han sa inte så mkt. Han log mest o såg superlycklig ut. Sedan låg han där med handen och kände spark efter spark.
    Jo jag skall maila BM nu med en gång tänkte jag.

Vad kul att du kom igång med ridningen. Hoppning låter jag däremot vara osagt om hur roligt det är. När jag red ramlade jag av en gång för mkt under hoppning, sedan vägrade jag hoppa mer. Annars brukar det väl vara det som de flesta tycker är roligast.

• lanovia 08

Hur bär du dig åt för att ta dig så tidigt till jobbet? Det går bara inte om jag inte måste.

Ellen tycker det är roligt att jag är så bestämd på att det är en tjej o en ellen. Bara för det kommer det säkert komma ut en kille. Eller en tjej som definitivt inte är en Ellen.
    Fast då kanske hon kan se ut som en C... ja det namnet jag inboxade dig Ninnis.

• lanovia 08

Jenny, du gör mig sugen på att sticka.

• lanovia 08

Oj vad det rör sig i magen idag.

Hmmm... undrar just vilket lag Ninis håller på??
    "Mitt" lag ligger väldigt bra till. Ialla fall enligt resumén jag får av maken varje frukost när han läser sporten. Haha vilken bra supporter jag är.
    Vad kul att gå på fotboll Fru Bygg.

• lanovia 08

Jajamensan här har det jobbats (läs motionerats).
    Har först tatt mig från ett hus till ett annat en bit bort, sedan sprungit upp o ner i trappor i detta hus i ca 1h, och därefter tatt mig tillbaka hit. Var väldigt flåsig vid återkomst.

Fru Bygg skrev 2009-09-24 09:37:13 följande:

Vad lugnt det är här idag, eller det borde det kanske vara också. Alla är väl på jobb och då borde man ju kanske jobba lite också. Får väl sätta fart med jobbet nu istället!
  • lanovia 08

Ja, nu är all min energi slut och jag vet inte hur jag skall hålla mig vaken resterande timmar.

Ninnnis skrev 2009-09-24 11:26:30 följande:
    Oj, Lanovia, det låter som en jobbig arbetsdag
  • lanovia 08

Instämmer det skulle verkligen vara bra om det gick att backa bandet och svara rätt ibland.
    Vad tråkigt att du svarade något annat än du ville. När skall du tillbaka igen?

Daa, du får vara rädd om dig. Om du fortsätter så här får du nog itne bygga någon friggebod.

Ninnis förresten börjar du redan kl 7 enligt schema? Vi har fri arbetstid här vilket gör det hopplöst för mig att komma hit tidigare än 8 för tillfället.
    Men håller med Daa kommer man iväg tidigt är det ju underbart när man får gå hem tidigt.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan