I vått och torrt och väntan
Det funkade tack, NInnis!! Och vad bra att Ingis har en smileys-lathund på sin presentation.
Det funkade tack, NInnis!! Och vad bra att Ingis har en smileys-lathund på sin presentation.
VAd skönt fjällbruttan att det är bättre med din syster! Ska fortsätta hålla tummar och tår...
Blir också nyfiken på hur det var när du väntade Saga, så vill du berätta har du en till som lyssnar med stora öron
Hej alla tjejer. Hade en del jag tänkte skriva men glömde liksom bort allt när jag läste Hvidis inlägg... åhh vad härligt att ni är hemma med er lilla prinsessa nu.
Själv är jag inne på dag 36 idag, inga indianer men inte heller ngt plus på testet. Jag få väl helt enkelt vänta och se vad som händer. Kan väl inte göra så mycket annat? Förra cykeln var ju 48 dagar så det är ju ett tag till dit
Annars har vi inte gjort så mycket mer idag än att stapla ved, vilken tid det tar... och trött blir man också.
Hoppas att ni alla får en riktigt härlig kväll, och kräftor det skulle jag också vilja ha. Håller med om att man kan äta nästan hur mycket som helst.
Vad spännande med visningen imorgon blommis, som du har jobbat inför den kommer det väl kännas mycket bra när den är över.
Tycker det låter smart med att försöka hinna med det mesta ikväll, som du skriver så brukar det alltid dyka upp sista minuten saker iaf. Inte öppnar man väl byrålådor när man är på visning!!??
Jag rensade lite bland mannens saker hörrom dagen. Han har sparat massa gamla fula kalsonger, fö´r att de kan vara bra att ha... ha ha inte nu längre
Ingis:Det är ju bara roligt med alla långa inlägg, från er andra oxå förresten!
Ja det måste vara svårt med det sista plocket, det är ju inte riktigt så att det bara är att slänga in i en garderob eller liknande, för folk kollar ju där också...
Tur att du inte bröt något, men visst gör det ont när man snubblar så.
Nu skall vi äta tacos, en av mina favoriter
God morgon/förmiddag tjejer.
Ska bli spännande att höra vad hon får för namn er lilla prinsessa.
Inatt drömde jag att vi fick plus, hoppas att det är en sanndröm!!!! Kändes så verkligt när jag vaknade, så att jag ville testa. Men har bestämt mig för att vänta några dagar och se ifall indianerna kommer. Har ingen koll på varför ni kallar det för "indianerna", någon som har lust att förklara?
Grattis till Andbeyond, är så nyfiekn på hur ni hade det igår. Tänk nu är du fru, visst är det häftigt?!?
jag har ätit pillerna sen jag var 18, och innan dess var jag ganska oregelbunden tror jag... men kommer inte ihåg riktigt.