Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Jo, vi bor också i småland. Fast lite utanför Växjö. Mannen min jobbar i Oskarshamn. Tar ca 1,3 timme dit härifrån!

• Jenny står brud 090801

Nej, nu måste jag gå och lägga mig *säger till mig själv på skarpen* Men det är ju mkt roligare att sitta här och prata med dig blommis!

• Jenny står brud 090801

1,5 skulle det vara inte 1,3...

• Jenny står brud 090801

Passar på att smita in här lite nu när jag fick en stund över på jobbet.
    Moheda, det är kanonnära där jag bor, då kanske du kan ha vägarna förbi här någon gång:
    Han jobbar som civilingengör och mot kärnkraftsidan just nu, men han kommer jobba hemifrån ibland så han tycker det känns okej att pendla.

passionsblomman skrev 2009-08-23 22:47:18 följande:
    Hela min släkt kommer från Växjö och Moheda!!!!:-O :-O :-ODå stämmer förresten de tio mil jag uppskattat avståndet Mönsterås-Växjö rätt bra då mao.Vad jobbar han med som måste pendla såpass?Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-23 22:40:21 följande:
  • Jenny står brud 090801

Trist att du blivit varslad. Hur ser det ut med jobb annars i den branchen du är?

Ankan80 skrev 2009-08-24 09:26:16 följande:
    Jaha...då var man varslad...Får väl reda på det om en vecka...Har ju haft väldigt lite att göra så det är ju inte helt oväntat...platsbanken nästa!
  • Jenny står brud 090801

JA då är första dagen på ännu en arbetsvecka avklarad

Men blommis vilken jobbig dag du verkar har haft. *Ger dig mängder med kramar*

Ska bli roligt att få se bilder på er nya familjemedlem Ninnis!!

Hvidis, när jag läser det du skriver blir jag alldeles rörd, och längtar ännu mer tills det blir min tur. *Många kramar till dig också*

• Jenny står brud 090801
    Fjällbruttan skrev 2009-08-24 15:57:53 följande:
    Och mina indianer verkar gått vilse, har inget bra test hemma och min kompis som är borta har ett... men hon kommer hem ikväll Syns yttepyttesvagt streck o man kollar noga på ett såndär billigtest från billigatester så jag litar inte på det, dessutom molar det i magen....Blir väl ett minus ikväll ochså kommer indianerna cyklande imorgon!
    Spännande med svagt streck, kanske kanske kanske...*väntar med spänning på kvällens resultat*
    Jag har också såndär molvärk, men inga indianer än. Är så trött på det. Dessvärre har jag bara sådana billiga test hemma, funkar inte dem? Jag ska iaf försöka klara att inte testa igen innan lördag, vilket jag säkert inte gör...vill ju testa varje dag liksom men det hjälper ju inte eftersom det ändå inte är positivt. Kanske man skall satsa på ett annat test till helgen då om det behövs!?!
  • Jenny står brud 090801

Tycker såå synd om dig blomman. *kramar ännu mer*

passionsblomman skrev 2009-08-24 18:01:19 följande:
    Fy vad drygt allt är!Först sitter man på en brits i blårock, naken nertill och försöker skärpa ihop sig och inte bryta ihop där och då. Sedan skulle jag ju hem och var tvungen att fixa de kommunalt. Jag hann bara utanför dörrarna till kliniken så började jag gråta. Sedan gick jag hela ägen genom stan med tårarna sprutande mitt bnland allt folk. Fy fan! Jag ville ju bara hem och gömma mig och böla ifred-med er!!!Var ju tvungen att ringa sambon så han skullevara införstådd med att jag inte är så glad när han kommer hem. Då bölade jag såklart ännu mer.Nu eftersom han inte är hemma måste jag samla mig tills hundkojemannen varit här och hämtat nycklarna till bilen och kan alltså inte bryta ihop nu heller fast jag redan har det inmobords.Huvudvärk som satan har jag också.Och gnäller siom en treåring dessutom...
  • Jenny står brud 090801

Ok, då gör jag det till helgen om det blir aktuellt... Tack

Hvidbrud skrev 2009-08-24 18:16:11 följande:
    Pröva ett sånt digitalt test, så slipper man det-där-kanske-ett-litet-svagt-streck dilemat, Jenny.
  • Jenny står brud 090801

Tar parti med leksi

Leksi skrev 2009-08-24 20:38:06 följande:
    Håller tummarna för att du får behålla jobbet!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan