Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Jo, vi bor också i småland. Fast lite utanför Växjö. Mannen min jobbar i Oskarshamn. Tar ca 1,3 timme dit härifrån!

• Jenny står brud 090801

Nej, nu måste jag gå och lägga mig *säger till mig själv på skarpen* Men det är ju mkt roligare att sitta här och prata med dig blommis!

• Jenny står brud 090801

1,5 skulle det vara inte 1,3...

• Jenny står brud 090801

Passar på att smita in här lite nu när jag fick en stund över på jobbet.
    Moheda, det är kanonnära där jag bor, då kanske du kan ha vägarna förbi här någon gång:
    Han jobbar som civilingengör och mot kärnkraftsidan just nu, men han kommer jobba hemifrån ibland så han tycker det känns okej att pendla.

passionsblomman skrev 2009-08-23 22:47:18 följande:
    Hela min släkt kommer från Växjö och Moheda!!!!:-O :-O :-ODå stämmer förresten de tio mil jag uppskattat avståndet Mönsterås-Växjö rätt bra då mao.Vad jobbar han med som måste pendla såpass?Jenny står brud 090801 skrev 2009-08-23 22:40:21 följande:
  • Jenny står brud 090801

Trist att du blivit varslad. Hur ser det ut med jobb annars i den branchen du är?

Ankan80 skrev 2009-08-24 09:26:16 följande:
    Jaha...då var man varslad...Får väl reda på det om en vecka...Har ju haft väldigt lite att göra så det är ju inte helt oväntat...platsbanken nästa!
  • Jenny står brud 090801

JA då är första dagen på ännu en arbetsvecka avklarad

Men blommis vilken jobbig dag du verkar har haft. *Ger dig mängder med kramar*

Ska bli roligt att få se bilder på er nya familjemedlem Ninnis!!

Hvidis, när jag läser det du skriver blir jag alldeles rörd, och längtar ännu mer tills det blir min tur. *Många kramar till dig också*

• Jenny står brud 090801
    Fjällbruttan skrev 2009-08-24 15:57:53 följande: