I vått och torrt och väntan
Godmorgon alla!
Japp, Fru Bygg är nöjdare än vad Ninnnis är idag med fotbollen! Det gick ju riktigt bra för mitt lag igår och då är det alltid roligare att se fotboll live!
Annars är jag på lite sämre humör idag. Är riktigt trött pga dålig sömn inatt och nu har sitter jag på jobb med förvärkar igen. Känns dock inte som om ngt är på gång alls, bara lite träning tydligen inför förlossningen. Undrar just hur många dagar man ska ha sådana här förvärkar innan det sätter igång på riktigt. Kan ju inte säga att de gör särskilt ont, men det är inte behagligt heller! Jaja, nu har jag fått klaga av mig lite. Känns genast bättre!
Lanovia, vilket härligt sött mail du fick igår. Förstår att du blev så lycklig över det! Det är sådana vänner som man ska ha här i livet, som kan bli så rörda för andra människor. Det är en egenskap som jag beundrar mkt, när man människor är så osjälviska och kan tänka på andra människor. Jag har mest råkat ut för den andra sorten när det gäller vänner. Hade en tjejkompis som jag umgicks mkt med för ett par år sedan, men nu träffar jag henne nästan inte alls. Allt var bara en tävling från hennes sida om att alltid vara bäst. Istället för att glädjas med mig (när ngt bra hände), så antingen nedvärderade hon det eller så fixa hon så att ngt ännu bättre hände henne. Tråkigt att vara i en vänskap, där man inte kan glädjas åt varandras glädje...
Ojdå, mitt inlägg bara rann iväg och blev lite långt.. Nu är det dags att börja jobba iallafall! Det är ju fredag och snart helg! Jippie!