-
Ska hålla tummarna på torsdag.Fjällbruttan skrev 2009-10-19 19:00:16 följande:Och så funderar jag på att köpa en sån där stor slägga och dunka på surtanten med, ni vet som finns på tivoli när man ska dunka ner grodor.... eller om det är mannen som är en groda som ska dunkas ner, kan inte riktigt bestämma mig....Tror det har med hormoner att göra
-
Men en liiiiten promenad måste jag nog ta, för det kryper i kroppen. Och jag ska ha mössa, halsduk och varma skor.
Fjällbruttan skrev 2009-10-19 19:00:16 följande:Daa... sitt still ryter surtant!!!Jag har faktiskt tränarutbildningar i bagaget, man sk INTE absolut INTE träna med infektion i kroppen!!! Då jävlas man med hjärtat! -
Det var en skön promenad, men den var nog allt jag hade orkat ikväll.
Nu blir det ett glas mjölk och sen sov/vilodags.
*snörvel*
-
God lunch på er!
Villemoa: tack, ska försöka Krya på er, ni också.
lanovia: andas djupt. Visualisera hur du slänger ut datorn genom det inte öppnade fönstret. Njut en stund.
Usch, så frustrerande med datorbekymmer. Men lön är bra
Jenny: skoj att det gick så bra på marknaden! Är det bra annars? Och lycka till med vaccineringen (det gäller dig också, lanovia).
*kramar om Ninnis*
*vinkar till EA&MJ* (så mycket för ditt snabba smygande )
*kramar Blommis* Skönt att du fick en fin kväll.
Äh, förresten *kram till alla* -
Hej, Bruttan!
Så bra att du får kolla upp det. Att inte veta suger.
Kan tänka mig att en kasse döda fiskar får en harmonisk mage i labil jämvikt att göra uppror. *ryser lite* Det är rätt, låt maken ta hand om det. -
På den bara!
lanovia 08 skrev 2009-10-20 11:46:41 följande:Kasta ut genom fönstret`??? nejnej så lindrigt skall inte datorn får det. Gravid tung kvinna slänger datorn hård i backen och hopppar med all sin kraft och ilska på burken tills den är platt platt platt!Lycka till med shoppingen! Ha så kul.
EA&MJ: förstår hur du menar. Tror jag. *harklar mig och viskar tyst: brukar titta till er ibland också* -
Det låter klokt att släppa in dem.
Himla drygt med indianerna, men förhoppningsvis kan de komma fram till nåt vettigt på VC.
Och snart höstlov! Åh, så skönt för dig.
Jenny står brud 090801 skrev 2009-10-20 12:09:23 följande:
Tack för att du frågar Daa. Allt är bra med mig annars, förutom att jag är trött. Men det beror säkert på att det varit fullt upp nu ett tag. Men bara 3,5 dag kvar till höstlovet, så det ska jag nog klara av Fortfarande inga indianer, men det hade ni inte väntat er heller va? Inte jag heller faktiskt, har börjat ge upp hoppet på att de ska komma av sig själva nu Men ska höra av mig till VC i veckan nu, för nu har snart den tiden gått som läkaren sa att jag skall vänta.har läst era inlägg, men hinner inte kommentera nu. Står 17 st elever i åk 8 här utanför och väsnas, borde nog släppa in de nu... -
Nja, koll och koll...
Se så, inte skämmas. Det blir ju så när folk smyger omkring och inte vill ta plats.
EA&MJ skrev 2009-10-20 12:13:42 följande:
Daa-ahh så då har du redan "koll" på mig *skäms i förväg och tar lunch* -
Så du tar lunch, EA&MJ? Smaklig måltid.
Jag börjar jobba igen. Officiellt för en minut sen. :-P
Två minuter sen. -
En sån skulle det vara... Ska man inte vara extra alert när man fått mat? *suckar*