• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Håll uuuut till imorgon!

passionsblomman skrev 2009-09-11 14:52:24 följande:
    Nej, ikväll ska vi lasta mer saker hos svärisarna i Västerås, men IMORGONkväll, då ska jag svimma på schäslongen!
  • Ninnnis

Nä men Daa, gumman! Inte kan det väl vara så illa så att det överskuggar allt bra du har gjort den här veckan? Jag råkar ju veta att du är lite av en "one of a kind" på din arbetsplats, så jag är helt säker på att du är fantastiskt duktig på det du gör! Misstag gör vi alla, det handlar bara om att erkänna dem och rätta till dem så gott man kan.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

• Ninnnis

Tack för att du stillade min nyfikenhet, Lanovia! När kommer ni hem från Oslo? Inte vara datorlös hela veckan väl? *orolig* Ha en riktigt trevlig helg och semestervecka i alla fall!

Själv är jag glad för att maken & vovven kommer hem ikväll och maken är hemma ända till tisdag eftermiddag. Sen är han i Tyskland till torsdag eftermiddag, och sen hemma igen till nästa måndag. Vovven är alltså hemma (med hjälp av lite hundvakt) hela nästa vecka. I like!

• Ninnnis

Jag skulle precis fråga om han hade byggt bilen själv, Daa. Jag undrade varför en bilbesiktning var en så big deal, men nu förstår jag!

Skönt att du mår lite bättre nu. Nya tag på jobbet nästa vecka! Heja dig

• Ninnnis

God morgon!

Tur att jaktlaget har dig, Bruttan! Läskigt med magont, men skönt att det inte kommer blod.

Testade negativt imorse igen, så nu har jag bestämt mig för att kroppen bara krånglar (igen). Har haft grym huvudvärk i två dagar, och den försvinner endast med starka tabletter som man inte ska ta när man är gravid. Eftersom jag uppenbarligen inte är gravid och tycker det är onödigt att plågas i onödan så tog jag en stark tablett nyss. Det är ju liksom trist om jag ska ha überhuvudvärk och nästan inte fungera bara för att det eventuellt kanske finns en mikroskopisk chans att jag skulle vara gravid...

Nu ska vi packa ryggsäcken med matsäck och köra till Österlen och promenera och låta vovven bada lite

Ha en trevlig lördag, mina vänner!

• Ninnnis

Ingis, du ÄR en superwoman! Och en supermorsa

Österlen var underbart, som alltid! Vi promenerade 3,5 timme vid Haväng, picknickade med köttbullsmackor och vovven badade två gånger. Mysigt Kvällen avslutades med grill och soffmys.

Idag fick jag frukost på sängen av maken , sen kom svärfar och svägerskan med familj på besök. Nu slappar vi i soffan alla tre, sen ska vi köpa med oss pizza och äta hos vänner, gudson & bebis Bra söndag, med andra ord!

på er!

• Ninnnis

Bruttan, schyssta lökar!

Blommis, gu´ så sött av kompisen! Jag förstår absolut att du blev rörd...

Mysigt med loppis, Jenny!

Daa, skrapa rutan REDAN?! Här är det strålande sol och 17 grader... Känns det lite bättre idag?

Här har indianerna äntligen kommit idag! Det är helt otroligt att man ena dagen gör vad som helst för att de inte ska komma, andra dagen välkomnar man dem med jubel och applåder (nästan i alla fall...)

47 dagars cykel den här gången. Ringde kliniken och fick veta att de inte har fått leverans av läkemedlet som man spolar med från leverantören... De vet inte när de får det, men kan eventuellt använda något annat. Svintoläkaren skulle ringa upp mig, och jag passade på att be sköterskan lobba för nya Pergo när hon ändå höll på

• Ninnnis

Nej Jenny, det är verkligen inte kul när kroppen krånglar så... Hur länge sedan var det du slutade med p-piller (eller liknande)?

Svintoläkaren ringde precis. De kan inte spola förrän de har fått medlet från apoteket, och hon vill inte ge mig mer Pergo förrän maken har lämnat sitt andra burkprov. Så det blir till att skicka iväg honom snarast möjligt Däremot verkar det tyvärr inte bli någon spolning den här månaden heller...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan