• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Ankan, heja lillankans tillväxt!

Daa, bra att du ser det lite mer positivt idag. Du ÄR ju bra på det du gör! De sa från början att maken skulle lämna två prov, så det var enligt planen. Hade "sett fram emot" spolningen (eller, att få den gjord iaf..) så det känns lite surt. Men men, får väl ställa in mig på ännu en oberäknelig och lång cykel och hoppas att det blir spolning nästa månad...

• Ninnnis

Jenny, jag hade ganska regelbunden mens det första halvåret efter p-ringsstopp, sen började det bli mer och mer oregelbundet. Vet inte om kroppen "minns" regelbundheten från p-ringen ett tag och sedan börjar krångla när "minnet" försvinner? Konstigt är det i alla fall...

• Ninnnis

Eller, jag minns inte på rak arm om cykeln var regelbunden i ett halvår, men 4-5 månader iaf.

• Ninnnis

Här var det lugnt idag!

Nu ska jag snart köra hem till maken & vovven och mysa lite innan kvällens ridlektion.

Kram!

• Ninnnis

Blommis, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Snart snart är du där...

Bruttan, 92 putsade och 92 kvar?

Villemoa, mysigt med UL Skönt att du mår lite bättre nu.

Jenny, träningspass är ju ett ypperligt tillfälle att lära känna nya människor!

Daa, hoppas aerobicsen gick bra!

Själv vaknade jag med halsont imorse... Eftersom vovven är hemma hade det ändå inte blivit några träningspass, men långpromenader ska vi nog få till! Maken åker till Tyskland i eftermiddag, men kommer hem igen på torsdag. Tur att jag har vovven hemma iaf

• Ninnnis

*hjärtar Ingis lilla bus*

Bra att ni har aptit, båda två! Blir det Isabella, förresten?

Jag hade ju en spolningstid förr onsdagen, men den avbokade jag eftersom indianerna inte behagade passa tiden. Tyvärr sparade de nog inte medlet, det var kanske någon annan som fick det istället

• Ninnnis

Underbart att höra att Ingis is back on track

ingenjörsbruden skrev 2009-09-15 13:47:16 följande:
    Klurigt att skriva med en hand....men det tar sig......sa mordbrännaren!
  • Ninnnis

Usch och fy för blåmärken efter sprutor! Jag är lyckligt lottad och har tydligen väldigt "bra" blodådror, för de brukar kunna välja och vraka när jag lämnar blod till exempel.

När jag var liten slog jag upp läppen och skulle sys. Jag gallskrek såklart, och min storebror rusade fram och slog läkaren för att han gjorde lillasyster illa

Maken är i Tyskland och jag & vovven myser i soffan efter långpromenad i solen

Svar på tråden I vått och torrt och väntan