• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Vad skönt att lillkissen kom tillrätta!

Leksi, vad kul med RUL! Shit vad tiden går fort

Daa, Erkki?! Fast du har nog rätt i att det är bättre än föräldrarnas dubbelnamn... Hoppas besöket var trevligt, trots allt. *visslar lite trevande i sanden*

Jag har promenerat med en väninna idag, nu ska jag krypa till kojs. G´natt!

• Ninnnis

Lanoviagumman, din reaktion på profylaxkursen är ytterligare ett tecken på att du definitivt ska kontakta auroragruppen. Det finns ingen anledning att du ska behöva må dåligt när det finns experthjälp att få. Kram! Vecka 23 redan förresten?! Shit pommes frites! Åh, vad mysigt med spark... Vad sa maken?

Jag rider på måndagar klockan 20 Sist var det hoppning, såååå kul!

• Ninnnis

Hihi, jag kom på att jag redan har skrivit det för länge sedan, men jag fortsätter spela hemlig och inboxar...

• Ninnnis

Lanovia, jag var på jobbet lite i sju... *snark*

Hoppning är det jag tycker är allra roligast, men jag förstår att du blev lite avskräckt om du ramlade av.

*hjärtar Ellens sparkar*

• Ninnnis

Hur jag gör? Jag måste Jag är sjukt morgontrött, så jag har också svårt att komma upp om jag inte har en tid att passa, vilket jag alltså har...

lanovia 08 skrev 2009-09-24 08:17:08 följande:

Hur bär du dig åt för att ta dig så tidigt till jobbet? Det går bara inte om jag inte måste.
  • Ninnnis

Jenny, vad kul med höstmarknaden! Även om handarbete aldrig riktigt har varit min grej (är nog lite för otålig ) så låter det väldigt mysigt

• Ninnnis

Fru Bygg, oj vad huslig du är! Du kommer att bli en bra bullmamma

Är det månne HIF-AIK ni ska se?

• Ninnnis

För min del är det tyvärr bottenstriden i Allsvenskan som är mest intressant för tillfället...

• Ninnnis

Oj, Lanovia, det låter som en jobbig arbetsdag

Jo, men mitt kära lags (så kallade) supportrar har ju också haft en tendens att misssköta sig när missnöjet sprider sig... Ikväll MÅSTE det bli tre poäng.

I övrigt ser jag mest fram emot Danmark-Sverige i Parken 10 oktober, som jag ska se PÅ PLATS!!!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan