Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Jag försöker, men det är ju så att målartiden för denna säsong börjar gå mot sitt slut känns det som. Men vi skall nog lösa det. Först och främst är spillevinkens väl viktigast o för att hon /(han) skall må bra måste jag se efter mig själv.

Jag är till och med så duktig jag så jag är hemma på förmiddagen idag. Känner hur en kanonförkylning är på intågande. Halvsov bara under halva natten för att jag var så tät i både näsa o hals. Är rädd för att jag kommer få min klassiska hosta där lungorna är på väg upp varje gång jag hostar. OCH det känner jag väldigt instinktivt nu att jag inte kommer orka samtidigt som graviditet. Har varken magmuskler eller lungor i rätt kondition för det.
    Så jag tog sovmorgon skall snart äta frukost och se på TV en stund. Sedan åker jag till jobbet lagom till lunch tänkte jag.

Och JA jag har en väldigt omtänksam man som jag inte fattar vad jag har gjort för att förtjäna. Men bäst är han!

Ninnnis skrev 2009-09-30 07:38:05 följande:
    Lanovia, du ska passa på att ta det lugnt och INTE stressa upp dig för målning och annat trivialt Dessutom verkar du ju ha en särdeles omtänksam make som ställer upp och tar hand om dig. Hoppas hans match gick bra förresten!
  • lanovia 08

Fundera på den du.

Ninnnis skrev 2009-09-30 07:54:51 följande:
    Lanovia, vilket ansiktsuttryck har en gubbe som gör :-3 ?
  • lanovia 08

Oh Blommis, jag glömde ju i allt annat. Underbart att ha dig tillbaka!!! *kram*
    Hur gick det för sambon, kom han hem som han skulle? Skönt att han jobbat klart nu. Hur trivs sonen i nya skolan?

*kram* till villemoa en extra gång också

• lanovia 08

Ingis och Hvidis, angående vår ev träff på söndag. Som det är nu får vi kanske sätta den med stort frågetecken.
    Känns inte så bra att träffa er o era små prinsessor om jag är förkyld. Vi får väl se vad som händer, men vill ju inte smitt de små liven.

Och var är Ingis???? Hallå?? *lyfter på stenar och mossan o letar*

• lanovia 08

Hade nästan väntat mig en sådan reaktion.
    Men ok Bäst för mig och din bäst för dig.

Ninnnis skrev 2009-09-30 08:13:43 följande:
    Näst bäst, kanske, efter min man Bäst för DIG, kan vi väl säga då... lanovia 08 skrev 2009-09-30 08:00:04 följande:
  • lanovia 08

Tack!
    Ja ibland kan till och med jag vara förståndig. Men det är nog enbart tack vare litet liv i magen.

Ninnnis skrev 2009-09-30 08:14:41 följande:
    BRA att du är hemma och kurerar dig litegrann, Lanovia! Krya på dig och hoppas hoppas att det inte blir värre!
  • lanovia 08

Skall vi ta över hela tråden eller Ninnis?

• lanovia 08

Sonja, hur fick du till hjärtat??? Det var ju ett sådant jag försökt göra.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan