I vått och torrt och väntan
Blommis, jo jag vet. Det är det enda förståndiga. Är så skönt att kunna vara tyst och slippa retet i halsen som kommer när jag pratar. Men känns ju inte bra när det finns att göra. Men inget jag kan göra något åt.
Blommis, jo jag vet. Det är det enda förståndiga. Är så skönt att kunna vara tyst och slippa retet i halsen som kommer när jag pratar. Men känns ju inte bra när det finns att göra. Men inget jag kan göra något åt.
Så sant som det är sagt. Amen.
Jag har mailat barnmorskan men inte fått något svar ännu. Vet inte riktigt hur jag skall tolka det. Hon jobbar inte heltid så när jag skickade i torsdag fick jag ett svar om att hon var ledig men skulle återkomma till jobbet på måndag. I måndags tänkte jag att hon nog bara inte hunnit med att svara. Igår började jag undra. Och idag kan jag ju egentligen inget säga eftersom jag inte kan kolla min jobbmail...
Skall snart ta en LUGN promenad i solen in till Bokia o se om Att föda finn där. (kanske slinker Camilla Läckbergs nya bok med också )
Fru Bygg skrev 2009-09-30 11:33:27 följande:
Hej Daa. Tänkte på det förut, tur att jag är ledig idag annars hade jag varit chanslös att hinna med er här. Fast iof hade inte jag varit ledig hade väl nästn 1/3 av inläggen inte skrivits. ;-?
Öhh.. hade ju iof tänkt skriva lite mer till Daa, men var snabb att trycka på sänd. Och nu har jag tappat vad jag skulle skriva.
Hoppas indianerna kommer som de skall nu. Eftersom du hävdar att det inte är någon idé för oss att hoppas denna månad...
Smsa Ingis. Hon lever och har det bra, dock utan dator och saknar oss. Bellas magont verkar blivit bättre. Hon sover bra på nätterna. Utvändigt saknas nu bara tegel på huset.
Hon hälsar till alla.
Låter som bra plan för dagen.
Cykla är bra, både för hälsa och miljö. två flugor på smällen.
Sådär då har jag hunnit slappa lite i soffa plus promenera in till bokaffären. Hade inte Att föda, så den får jag beställa över nätet. Däremot hade de Läckbergs nya så nu skall jag snart stänga ner datorn och lägga mig och läsa en stund.
Ninns, trevligt med vinfynd.
Fru Bygg har inget förslag så här direkt nu.
Nej nu har jag hur boken ropar på mig.