Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått och torrt och väntan

Nä nu ska jag gå o röja lite i köket....det blir minivårrullar till middag idag....måste börja äta ur vår lilla frys....ska testa o göra smulpaj med infrysta körsbär ngn dag....blir paj varenda helg fram till flytten kanske!

• ingenjörsbruden

Hej flickor!

först o främst..... åt Blommis bedårande son!!! hahahahaha! Massa till honom o hans svintohår!

Lanovia: Va skönt att allt såg bra ut hos BM! Ska tänka på dig vid 13! Det kommer nog att gå jättebra ska du se! *kramar*

Ninnis: Men "dohhhh" vilken kollega...hahhahaha *skakar på huvudet*

EA: Va kul du vill hänga med på träff! Hoppas lågheten försvinner snabbt som attan.....ngt speciellt den beror på?
    *kramar tillbax*

Sonja. Men lilla stumpan! Hoppas ni kan få bra svar o att lillstumpan kryar på sig snabbt....hundlek låter iofs positivt....*håller tumme o skickar massor med kramar*

Bruttan, var e du nånstans? *totalt stopp i amningshjärnan....*

Hvidis: Blev det Skanör i fredags? Vad blev det för kaka till mammsen? *dreglar o tänker på citroncheescaken*

• ingenjörsbruden

Ang träffen på söndag....jag är väldigt glad om vi kan träffas någonstans där det inte är så mkt folk....
    Promenader i friska luften är kanon o härligt vid fint väder...kan ju alltid hoppas....

• ingenjörsbruden

Jag är så glaaaaad!

Både förra natten o denna natten har lillstumpan sovit 7 h ostört som följts av pass på 4 h.

Ojdå...matdax!

• ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-11-04 09:36:10 följande:
    Jag tycker för övrigt att både Kalle Anka och KBJ är nödvändiga för att julafton ska bli komplett!
    håller med!
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-11-05 08:15:31 följande:

Kan Ingis fortfarande trots att det inte är den helg som hon verkade tro från början?Just nu är det jag, Ninnis, EA och Ingis. Någon mer som kan?
    Japp...virrpannan kan även den 15:e!
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-11-05 08:22:06 följande:

Hmmm försöker bli klok på detta. Sammandragningar tror jag helt klart jag haft vid det här laget. Känns typ som hela magen drar ihop sig och man måste mer eller mindre böja sig framåt?eller är det fövärk? *kliar mig förvirrat i hövvet*Det jag hade här om dan var nog bara allmänt muskler i uppror.
    När det låser sig i magen...då är det en sammandragning.

O när den sen kombineras med liiite ont, typ mensvärk...då är det en förvärk.
    Något som man kan tänka på är att värkarna ska vara regelbundna och täta...de kan vara täta men ändå inte regelbundna....så hade jag det under förvärkarna....
Svar på tråden I vått och torrt och väntan