I vått och torrt och väntan
DUMMA tankar Lanovia! Bort bort! Sudda ut och tänk istället "vilken förmån att det finns auroror att bolla med så man slipper vara helt ensam med alla känslor" Och så tänker du det hela tiden, och det är redan sanning!
DUMMA tankar Lanovia! Bort bort! Sudda ut och tänk istället "vilken förmån att det finns auroror att bolla med så man slipper vara helt ensam med alla känslor" Och så tänker du det hela tiden, och det är redan sanning!
Ja det tycker jag är dags att du slutar med! ta och sluta med det på permanent basis när du ändå slutar!
Det kan katalogiseras i mappen "Dumheter" för tid och evighet.
Deal?
Vi är här och övar med dig!
Och nästa gång är det jag som håller på med näsan i dumheterna...
lanovia 08 skrev 2009-10-01 13:53:37 följande:
Så, nu har jag lagt in och betalat för en annons på kissekattungarna också. De behöver flytta nu till helgen nämligen.
Inatt när jag höll på och lufta element som bäst-VÄLDIGT tyst tillägges, så kom sambon upprusande och undrade vad jag sysslade med...
...eh, det är inte jag-det är de där små monstren, sade jag pekandes på viddjuren som rusade upp ochner för trappan i full fart.
Jaså jahaaaaaaa!
Mmmmm, det är ingen nypåfunnet nattnöje att för egen del kuta i trappan allt vad jag kan.
Friden och lugnet blir avsevärt större när små tigrar flyttar.
För att jag ledsnade på att hälften av elementen är kalla i huset och nu hadesambon äntligen köpt den luftningsnyckel som saknades för att ta sig an alla femton elementen.
Han sa "imorgon" och gick till sängs.
Jag sa NU och luftade för fullt!
Synd bara att det inte hjälpte....
det är fortfarande lika kalla element.
Lanovia: Ganska säker.
Jag ÄR en nattuggla. Jag kommer alltid på så bra saker på natten. På morgonen däremot, vill jag helst inte vara med alls förrän framåt tio-rycket.
HEEEJ! Jag är så glad så glad så GLAD!!!!
Jo, för nu har vi varit iväg hela familjen för att kolla inden här handbollsskolan som jag hittade via nätet häromdagen.
Och min son bara ÄLSKADE det! Shit, ungen var som fisken i vattnet och sprang som ett litet jehu.
En stund satt jag och kollade telefonen, och man hörde hans namn ropas HELA tiden-efetrsom han hade knipitbollen och de andra ville visa vart de fanns för bra pass...:_D
Han satte ett par schyssta mål också och i drickapausen hann jag fråga "har du kul?"
Svar:
SKOJARU??? Det HÄR ska jag börja med-ingen kan hindra mig!
Åh vad kul det är! Jag VISSTE att han var som klippt och skuren för det här, och har sedan han lärde sig gå sagt att han skulle kunna bli en ny liten Ljubomir Vranjes...hihi!
Tränartjejerna kom fram och pratade efteråt och sa till mig flera gånger GUD vad roligt och se er son, han har ju världens bollkänsla, och jag är djupt imponerad!
Och killen som tränar laget med -99/-00 grabbarna sa i telefon att vill han får han gärna haka på deras träningar på måndagar.
DEt känns så himla klockrent! Nog för att det är 1,5 mil till träningen, men så var det ju förut där vi bodde inann också, så skitsamma, bara han får röra sig och vara glad och få utlopp för något han så tydligt har i sig.
Så, nu har jag hojtat klart om min son för ögonblicket.