Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Daa, jaså det är indianer i dalen nu ändå...Jaha!

Bruttan, är du fuller? Hoppas du sover nu och att du snart får sluta må så himla illa!

Leksi, jag USCH! Jag tänkte också på det där med alla missfallen. Nu får det väl ändå vara nog med sådant i tråden!

Villemoa, ja det blir bättre, men det är OK att det tar tid också! Du måste inte bli glad igen förrän du har varit ledsen färdigt.

Lanovia , vilka fina vovvar och vilken UNDERBART fin maaaaaage!

Ankan, Vad toppenhärligt med bra stämning och kul på nya jobbet!
    Nu fick jag lite saknad efter en arbetsplats faktiskt...

• passionsblomman

Me åÅÅÅÅH vad bitterljuvt och grymt och helt överjäkligt med bebisbilder sådär nu mitt i allt!

Vem tusan skulle inte grinat!

Min axel finns här precis så länge och närhelst du behöver den gumman!

Villemoa skrev 2009-10-01 23:47:45 följande:
    Ja jag är inte klar med att vara ledsen iaf. Fick precis en bild på min svågers nyfödde son (min mans bror) som föddes samma dag vi fick missfallet. Han är så söt den lille plutten och jag grinade som en tok! Ankan; vad kul att höra att det känns bra med nya jobbet!
  • passionsblomman

Jo, det förstod jag att du ville, men alla de känsloblandnignarna är ju grymma bara i sig. Och livet och döden går ju hand i hand, det vet vi ju alla, så den som möter livet måste ju få lädjas åt det samtiditgt som den andre sörjer. Och jag tror de båda får plats om man bara kan ha hjärta för varandra.

Jag lånar ut vad som helst som kan hjälpa dig minsta lilla!

• passionsblomman

Å herremindag! Gå och lägg dig!

Och jag med!

Sov gott!

Villemoa skrev 2009-10-02 00:42:24 följande:
    Ja nu måste man nog gå och knyta sig. 07.00 kommer gubbarna som jobbar på vår framsida med att lägga marksten, de ska gå klart med vibran och jag lovar att det både låter och vibrerar mycket! :-0
  • passionsblomman

NEJ!!! Som sagt:vilken jubileumsidiot!!!

Jag tror han ska vara glad att det var du som röt och inte jag...jag har liksom ganska HÖR RÖST när jag tappar tålamodet med ärthjärnor.

BRA att du sa ifrån! Ta ingen skit!

(minns ni Grynet? )

Fru Bygg skrev 2009-10-02 09:52:14 följande:

Tack Ninnnis, då är det inte bara jag som överreagerar?
  • passionsblomman

Bruttan, vilka jädra tabletter du verka ha fått!!

Herregud, tänk dig dig och mig i ett fikarum med en radda snubbar och deras ttypiska tugg...
    Kan du inte komma och ha en turistanläggning här istället så tar vi över byn! (gästgiveriet här är till salu... )

Ninnis, 50%-statistiken var väl att när så många i våras plussade så nära varandra är det ju pest att det är 50% mf av de fyra? Annars är väl statistiken att var tredje graviditet slutar i MF, sa du inte det Villemoa?

Handbolöen ja...jag vakade strålande glad i morse och såg honom kuta runt där me d de andra för min inre syn.
    Uppenbart har jag varit rätt tyngd av att det bara visade sig finnas innebandyn EN gång/vecka.
    Dessutom har jag ju sagt i åratal att jag tror på handboll för honom.Han HAR långt hår Bruttan! Ändå klippte vi av över två tredjedelar i våras. Han hade hår ända nedanför skulderbladen.

Här har jag inte sett någon med långt, så det var kanske tur att vi kapade lite. Nu är det axellångt.

• passionsblomman

Jodå Bruttan, jag vet hur det är med det där med miljöerna.

Senaste jobbet var ett exempel, åren på fallskärmsklubben, städbranschen (-när man körde golvvård och sådan städning)och så vidare. Det kan vara urfjantigt, men är det rätt sorts stämning så är den skitrolig också.

Det är ju så roligt att slänga lite käft ibland...

Tror din karl att jag tänker vänta till SOMMAREN med att få varma element! NEJ TACK!

Vi ska pilla på pinnen redan ikväll!

• passionsblomman

HIHIHIHI!
    Tänk om sambon kommer på det och sedan ger f*n i att laga elementen? Det är dessutom det i sovrummet som VERKLIEN är iskallt...

Ninnis:Ja det finns ju större chanser till en riktig myskväll än när man har varit solo i sovrummet i flera veckor.

Daa, igår tänkte jag på dig, för du hade ju en sådandär otursdag då du bara slog dig och skar dig och höll på nyssens.

Visst sa jag att jag slog huvudet i badrumshyllan va?

Det gör fortfarande ont BTW.
    Inte gjorde det livt roligare att jag igårkväll rusaderakti n i det mycket massiva soffbord som min sambos vän byggt så stadigt åt honom. Nu har jag så in i DEN ont i knät också!

Guuuud vad många fula ord jag skrek och jättehögt och länge då!

Man käner sig så obeskrivligt klantig när man slår sig sådär- som Papphammar.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan