• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fru E

Lekis jag är precis som du att ha en bh utan fyllning är att glömma fort!

• passionsblomman

Man kan också gå och bli tjock, så blir det större tuttar också. Men det är inget roligt, för proportionerna är ju desamma och när magen är lika långt ut som tuttarna blir det inte mycket till sensation hursomhelst.

Men skulle man bli smal igen en dag, ja då vet man ju redan att tuttarna därmed skulle reduceras till små skinnpåsar.

Halvkul sådär, vilket som alltså.

• Leksi

Jenny förresten, gud vad jobbigt att du fick så där ont i armen efter vaccineringen! Och att det inte verkar bli bättre heller..! Men bra att du kom iväg på en trevlig fika under ditt höstlov i alla fall. Jag vaccinerade mig i onsdags och det känns ungefär som ett getingstick så här efter två dygn. Hårt men inte direkt svullet, rött och jätteömt. Vaknar på natten om jag lägger mig på den armen. Hoppas det går över snart, det verkar i alla fall inte bli sämre.

Doppresent - kan du inte göra de där små sockarna (visst var det det?) som du sålde på marknaden? Annars brukar jag ge bort BRIO-leksaker, något rejält i trä så där, klassiska leksaker. Eller en matchtröja i barn-storlek om föräldrarna hejar på något speciellt lag kan vara lite kul.

• Leksi
    passionsblomman skrev 2009-10-30 13:58:09 följande:
    Man kan också gå och bli tjock, så blir det större tuttar också.
    Fast jag har provat det och jag blev bara tjockare över magen och rumpan, brösten var lika små! Inte för att jag gjorde det med flit alltså, men det kom lite som en chock i 20-års åldern när jag upptäckte att jag helt plötsligt inte kunde äta precis vad jag ville längre och fortfarande vara smal som en sticka. Hann gå upp tio kg innan jag insåg att hoppsan, jag måste nog äta och träna lite bättre.
  • lanovia 08

*harklar mig o mummlar något om kupa F*
    (har gått från DD till F genom att bli gravid)

Leksi skrev 2009-10-30 13:50:45 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-10-30 13:34:41 följande:
    I wish! Jag är jättelycklig för att jag fick köpa nya BH:ar i storlek B...
  • Daa

Busloggar in på arbetstid för att konstatera:

15 minuter tills det är helg! *försöker hoppa runt, men orkar inte riktigt*

Under min korta graviditet hann jag växa ur min favoritblus och tänka "hjälp, var ska detta sluta?" (på tal om bystmått). Delar gärna med mig jag också.

• Daa

DD:n blev trång för mig också...

lanovia 08 skrev 2009-10-30 14:30:54 följande:

*harklar mig o mummlar något om kupa F* (har gått från DD till F genom att bli gravid)
  • lanovia 08

Vad jag hatar sådana här dagar, tur att jag är på gott humör idag. har kämpat med att få in data i datorn precis hela dagen, har hittils inte lyckats åstadskomma ett jota. Alltså mer eller mindre en dag helt i onödan. ibland är mitt jobb underbart. *muttrar*

• lanovia 08

*hoppar runt av glädje åt både mig och Daa*
    snart är det helg snart är det helg!!!
    Fast jag skall jobba till 16 i alla fall, men snart. Och sedan simma innan det blir fredagsmys med make, föräldrar och hund.

Daa skrev 2009-10-30 14:31:10 följande:
    Busloggar in på arbetstid för att konstatera: 15 minuter tills det är helg! *försöker hoppa runt, men orkar inte riktigt*Under min korta graviditet hann jag växa ur min favoritblus och tänka "hjälp, var ska detta sluta?" (på tal om bystmått). Delar gärna med mig jag också.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan